Hallo allemaal!
N.a.v. mijn vorige topic: 'verliefd op collega, wederzijds?'
hier deel 2!
Het komt erop neer dat ik nog steeds niet weet of ik wel echt verliefd ben en of het wederzijds is.
Ik werk alweer even bij een supermarkt en mijn contract is verlengd, waar ik natuurlijk heel erg blij mee ben!
We hebben het altijd heel gezellig tijdens het werk, probeert me altijd aan het lachen te krijgen, wat hem vaak ook lukt ^^..
Afgelopen week heeft hij me zelfs geholpen met een toets van de toetsweek en dat heeft ne heel erg geholpen en vond ik erg lief!
Verder heb ik het gevoel dat hij constant aandacht van me zoekt en dat is iets wat hij ook krijgt.
Zo ook vandaag weer: hij moest om 2 uur beginnen en van 2 tot kwart over 2was het druk in de winkel(supermarkt) en toen stond hij op en zei: ' even staan hoor!'
Vervolgens staat hij op en kijken we elkaar net iets langer aan dan dat je.normaal bij iemand doet en toen heb ik naar gezegd dat de toets erg goed ging. Toen vroeg hij of ik nog wat aan zijn uitleg gehad had, waarop ik antwoordde dat hij goede uitleg-skills heeft

Nu ving ik vandaag een gesprek op van een andere collega op die bij hem aan de kqssa stond, zij vrieg wanneer hij weggging.. HIJ GAAT WEG?!
Ik heb wel het gevoel dat we een super goede klik hebben en dat we elkaar steeds opzoeken om te praten of wat dan ook.
Ik vroeg me af of het een slim idee is om wat meer contact te zoeken. Misschien een berichtje op Facebook sturen? Ik heb zijn nummer namelijk niet, of nouja.. die staat wel op zijn Facebook, maar dan vind ik het raar om zo even een whats appje te sturen..
Wat moet ik doen?