Skip to main content

Auteur Topic: liefde

v

veronique

Re:liefde
#15: 14-08-2007, 09:47
hey ik ben verlieft  op iemant van 17
en hij vroeg of ik wou tongen
  • IP logged

v

veronique

#16: 14-08-2007, 09:50
sorry maar we kunne je nie helpe als we de vraag nie weeten ::)
ik heb een verhouding met iemand van 17
en hij wou met me tongen
  • IP logged

t

totalwar

#17: 14-08-2007, 14:14
Is dat een probleem of wilde je het alleen als weetje doorzenden? Als het een probleem is, wat il je zelf. Denk je zelf dat je er klaar voor bent (want hij ligt in een ander leeftijdsniveau) en weet je zeker dat het niet bij alleen tongen blijft. In andere woorden vertrouw je hem genoeg en zal je er geen spijt van krijgen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

r

roosjelieff

#18: 14-08-2007, 16:15
waarmee wil je worden geholpen nicasens?
  • IP logged

m

mandytjee

#19: 16-08-2007, 19:10
lieve mensen ik hoorde van mijn beste vriendin die naast mijn vriendje woond dat mijn vriedn iz vreemd gegaan hij heeft het me zelf nog niet verteld maar ik weet niet zeker of het waar is wat moet ik doen het uitmaken ? :'( :'( :'(

kussies mandytje :-*
  • IP logged

t

totalwar

#20: 16-08-2007, 23:07
Als je van hem hou, dan kan je er beter eerst over praten. Misschien is het niet waar, misschien is er iets niet zo ergs gebeurd en kan je hem nog vergeven.

Ga niet op geruchten af en probeer het antwoord van hem zelf te krijgen, als hij dat antwoord niet durft te geven, dan verdiend hij je niet, want vriendjes moeten/zijn altijd eerlijk tegen hun vriendinnetjes.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

mandytjee

#21: 17-08-2007, 09:43
thanks maar het is mijn beste vriendin ik denk wel dat die de waarheid spreekt wand die heeft het van hem gehoord

kussies my
  • IP logged

t

totalwar

#22: 17-08-2007, 19:02
Tja dan nog, zal je hem moeten testen of hij de waarheid zal spreken tegen jou, zal hij het niet opbiegten, tja dan wordt het niks, want geheimen mag in een relaties, maar zulke geheimen niet.

Groetjes,

Steffen

P.S.
Vreemdgaan betekend neit meteen het einde van een relatie (voor mij wel :P, maar voor andere niet)
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal