Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd op klasgenoot, maar kom niet verder. What to do?

s
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 19
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jan 2013
Ik ben nu al een tijdje verliefd op een klasgenoot. Ik denk dat hij me ook leuk vind, hij komt steeds naast me zitten of achter/voor me, in de pauzes en tijdens de lessen. Vorige week ging er al een meisje naast me zitten, maar hij wou graag naast me zitten, gaat hij voor me zitten en schuift zn tafel zo dicht mogelijk naar die van mij! En dan zit ie vaak omgedraaid, hij leunde helemaal op mijn tafel enzo.
Maar ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen! Ik wil super graag verkering, maar ik denk dat hij niet durft te vragen ofzo dus ik wil binnekort gewoon vragen, maar hoe?
Of is het te vroeg om te vragen? Wat vinden jullie?
Ik ben niet zo vaak alleen met hem, en als ik hem wil vragen wil ik natuurlijk niet dat de hele klas er bij zit. Ik zou met hem mee naar huis kunnen fietsen en onderweg kunnen vragen, maar het lijkt me zo dom om te zeggen 'hee, stop even, ik wil je wat vragen' en dan verkering vragen. Of kan dat wel?
Pff ik ben super onzeker nu, willen jullie me misschien helpen?
  • IP logged

i

ikkeikke

Heeii, je kan miss beter op whatsapp ofzoiets met hm gaan praten. Afspreken. Steeds vaker en dan weet je gelijk of t van beide kanten komt.
  • IP logged

s
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 19
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jan 2013
Ik heb geen whatsapp :p
Ik kan wel met hem chatten, heb ik ook al wel eens gedaan maar dan blijft het bij van die standaard vragen  :(
  • IP logged

i

ikkeikke

Dan is het miss handig om tijdens het chatten gaan vragen wat zn ideale vriendin is enzo. En of jij daarin past
  • IP logged

s
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 19
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jan 2013
mwah weet niet of dat goed idee is. hij is nogal verlergen geloof ik.
maar is het raar dat je verkering vraagt als je nog niet eens gezoend hebt enzo?
  • IP logged

b

bbroek

maar is het raar dat je verkering vraagt als je nog niet eens gezoend hebt enzo?
helemaal niet!!!
  • IP logged

s
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 19
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jan 2013
Okee, mooi zo  ;D
Mn vriendin zegt dat ik eerst gewoon moet zeggen dat ik hem leuk vind, en niet meteen verkering vragen.
Ik vind het zo moeilijk  :( Ook omdat we bijna nooit alleen zijn, er is haast geen mogelijkheid om elkaar alleen te spreken
  • IP logged

j

justmehavingfun

Vraag hem een keer mee naar de Macdonalds of de Bios (als je geld hebt ;)) net voordat jullie allebij weg gaan be de mac/bios ga je recht voor hem staan en zeg je dat je hem leuk vind. dan zeg je nix meer en dan is het aan hem om er iets mee te doen.

GoodLuck :D
  • IP logged

s
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 19
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jan 2013
Hm ja das ook wel een goed idee, dankje!  :D

Ik zit nu met hem op msn, maar hij reageert heel langzaam  :(
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
kop op hij reageert in ieder geval wel toch?
probeer zijn nummer te krijgen en via whatsapp te praten als jullie die allebei hebben.
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

s
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 19
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jan 2013
Ik heb geen whatsapp!

Ben nog steeds niet verder. We doen wel veel samen op school en hij komt ook telkens naast me zitten. Ik zit er over te denken een briefje in zijn jaszak te stoppen met daarop iets als; Naam, ik vind je leuk
Zou ik dat doen of niet?
Of kan ik beter vragen of hij me leuk vind?
  • IP logged

r

rooosjeee

gewoon vragen of hij je leuk vind zo ja dat vraagt je gewoon wil je met me
zo nee zeg je ooh dat dacht ik
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Bel hem gewoon op voor een afspraakje, meteen vragen om verkering is niet heel slim vind ik.
Probeer met hem te flirten gewoon zodat hij het gevoel krijgt dat jij hem aardig vind.
Vraag hem dingen bijvoorbeeld als hij goed is in iets vraag hem voor hulp.

dat soort dingen.
succes.
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal