Ik weet niet wat er met haar aan de hand is, maar het kan zijn dat ze iets heel naars heeft meegemaakt
Een relatie gehad die haar heeft gebroken.
Ik weet niet of je er voor haar was toen haar moeder ziek was, maar zo niet wou ze iemand die haar vasthield.
Ookal deed ze bot misschien hield ze zich sterk, terwijl ze wou dat je haar knuffelde.
Je hebt niet perse woorden nodig bij een meisje, als je ziet dat ze eigenlijk verdriet heeft of er is iets gebeurt, hou haar vast en zeg niks. Als ze dan rustig word is ze weer lief. Volgens mij is het ook een leuke meid. Maar volgens mij is er iets misgegaan. Het is een risico, maar je kan naar haar toe wanneer ze alleen is of haar vragen of ze met je mee wil en vraag wat er aan de hand, misschien zelfs dat het je spijt dat je er niet was. Zeg het rustig en als ze gaat schreeuwen wordt dan vooral niet boos.
Ze moet zich weer realiseren dat jij er altijd voor haar bent en dat je van haar houdt, dat doe je toch ook?
Zulke momenten zijn moeilijk als een meisje bitchy gaat doen, het enige wat ze willen dat je ze vasthoudt (alleen als je weet dat ze niet boos zijn op jou).
Hopelijk helpt dit
Nessa
(Ik weet natuurlijk niet hoe vaak je er voor haar bent geweest, dus ik geef je nu de schuld niet het is gewoon algemeen)