Skip to main content

Auteur Topic: hopeloos verliefd

h

hopeloos verliefd

hopeloos verliefd
OP: 11-06-2013, 13:22
Hey,

Ik ben een meid van 15, ik zit bij techniek. Nu is dus het geval dat ik echt hopeloos verliefd ben op een jongen in mijn klas. Ik heb het tegen mijn vriendin verteld en die heeft een paar keer gezien dat hij naar me keek en ik heb hem er   ook zelf al een paar keer op betrapt, maar hij heeft een vriendin (heb ik van een andere vriendin gegoord).  :Cries:. Wat moet ik doen?????
Xxx een hopeloos verliefde tienermeid
  • IP logged

• Meester Lid
  • Aliit ori'shya tal'din
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: jun 2013
Re: hopeloos verliefd
#1: 11-06-2013, 18:45
Hmmm ik zou zeggen gewoon afwachten, want als hij een vriendin heeft en hij maakt het uit voor jou dan is er een kans dat hij dat zo weer doet. Als zijn vriendin het uitmaakt dan kan dat zijn omdat zij het doorheeft of omdat hij het doorheeft. Maar ik ben geen liefdes expert ofzo, misschien dat je een goeie vriendin van je om advies moet vragen.
  • IP logged

j

john_jr_fr12

#2: 28-07-2013, 06:42
Hoihoi

Ik weet precies wat je voelt & denkt. Ik had het zelfde probleem zoals jou. Maar het enigste is wat je kan doen is wat Paulus al voorstelde: Wachten. Heb geduld. Als hij jou ook leuk vind, dan zal hij op een moment een gesprek met je aangaan. Dan praten jullie meer met elkaar, meer communicatie en dan weten jullie pas als je bij elkaar kan horen.

Groet, John.
  • IP logged

h

hopefullx

#3: 28-07-2013, 14:32
hee,
ik zou eerst uitzoeken of hij wel echt een vriendin heeft en niet via verhalen, en als hij vaak naar je kijkt op een bepaalde manier misschien zijn de gevoelens dan wel wederzijds, heb je op het kijken na nog contact met hem? zn nummer ? praten? of social media ofso?
  • IP logged

s
  • Oude Bekende
  • Just ask
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: mei 2013
#4: 28-07-2013, 21:54
Ik heb een beetje hetzelfde probleem met een meisje, maar in dit geval zou ik zeggen: stap op hem af, wees rustig en leg hem jouw verhaal uit en vraag wat hij van jou vind. Misschien help dit? Zou je me wel willen zeggen hoe het is afgelopen als het het doet? Vind ik altijd wel leuk om te horen of iets ook heeft gewerkt :)

Vr Gr Skaterboy
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal