Skip to main content

Auteur Topic: vakantieliefde tot afstandsrelatie

B

BvakantieliefdeM

vakantieliefde tot afstandsrelatie
OP: 21-07-2013, 23:40
hey,

wie had het ooit gedacht om op een jongeren camping een vakantieliefde te ontmoeten. ik in ieder geval niet. ik ben een week met mijn vriendinnen in terschelling geweest. ik heb daar een jongen (17) ontmoet uit midden gelderland. ik heb de hele week met hem gezoend en alles, het was liefde op het eerste gezicht. maar nu zijn we een dag thuis en ik mis hem en hou echt van hem en hij van mij. maar de afstand is te ver en met de trein is het te duur. en ik mag van me moeder niet naar hem toe, omdat ze denkt dat het mis gaat en dat ik gekwets wordt.
hij zegt; we kunnen beter de liefde laten rusten want we hebben allebei geen geld voor elke week op en neer te reizen. maar ik wil hem  ook  niet vergeten ik wil hem gewoon weer elke dag zien en horen en bij hem zijn. ik vind het juist opwindend om dan een week of 2 te wachten en hem dan weer in me armen kunnen sluiten en alles te doen met hem!

wat moet ik nou???? ik wil hem niet kwijt.

xoxo B<3M
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Heyy,

Zozo gelderland daar woon ik ook. (op dit moment nog in den haag)

Hoe lang doe je erover om naar hem toe te gaan met de trein?

De trein is idd duur maar als je studeert krijg je een gratis ov(door de week of in het weekend), dan zou je hem makkelijk op kunnen zoeken en hij jou.
Hangt er alleen vanaf of jullie al een studenten ov hebben of er binnenkort een krijgen.

succes!

• IP logged
Live, Laugh, Love <3

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal