Skip to main content

Auteur Topic: Wat moet ik van hem denken?

M

Mystic_illusions

Wat moet ik van hem denken?
OP: 24-07-2013, 20:00
Hallo iedereen,
Ik zit met een probleem. Ik ben al meer dan een half jaar smoorverliefd op een jongeman bij mij op de hogeschool. (Ik ben 19 btw.)
De eerste keer dat ik hem zag, viel hij me al meteen op. Zo mooi dat hij was! Nu komt er dus mijn verhaal. Zijn gedrag krijg ik niet verklaard, dus ik hoop oprecht dat anderen hun mening weten te geven. :)

In een van de eerste weken van het jaar begon hij me al best veel aandacht te geven. Lief lachen, zoeken van oogcontact. En dit van een kerel die zo knap is als hij, ik zweefde meer en meer in de wolken, maar besefte dat ik hem toch liever wat beter zou leren kennen. Iets wat ik niet durfde...

Na een tijdje zaten we samen in het ICT lokaal voor taken te maken. Hij nam mijn studentenkaartje zomaar op en noteerde mijn naam. Heel gek vond ik dat, tot ik diezelfde avond een vriendschapsverzoekje op facebook kreeg. Na een paar weken chatten en ondertussen al sms'en besefte ik echt verliefd te worden. Hij was heel vriendelijk en ontzettend grappig. We zijn dan ook tijdens de springuren op een korte date geweest in het studentencafé waar we hebben zitten poolen en samen een biertje dronken.

Gekust hadden we niet, maar na een date vind ik dat ook normaal. Ik date liever wat langer.

Bon, nu komt het vreemde... Ik kwam erachter dat hij al een jaar een vriendin had. Toen ik hem erop aansprak ontkende hij met klem. Ik geloofde hem niet en was boos dat hij zo flirterig deed, me datete etc... (want we hadden al een datum voor een tweede date...)

Hij belde me om zich te verontschuldigen en allerlei excuses aan te bieden en hij bleef ontkennen dat hij single was. Hij vroeg me mee uit en zelfs in het midden van de nacht belde hij of ik naar de nachtclub ging met hem en zijn vrienden.

Ik weet dat hij effectief een vriendin heeft, want zij zit op haar beurt in de klas met mijn beste vriendin. Iets wat hij niet weet.

Sorry voor deze lange post, maar ik weet niet wat ik nog moet voelen...

xxx

• IP logged

• Meester Lid
  • Aliit ori'shya tal'din
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: jun 2013
Re: Wat moet ik van hem denken?
#1: 24-07-2013, 23:00
als je echt zeker weet dat hij een vriendin heb moet je hem gewoon met rust laten en iemand anders zoeken, want als hij met jou date enzo terwijl hij een vriendin heeft zou hij dat ook kunnen doen als jij iets met hem heb.
  • IP logged

D

De Helpende Hand

Re: Wat moet ik van hem denken?
#2: 04-08-2013, 19:49
Misschien een idee als je die vriendin van hem op een moment dat jullie samen zijn erbij haalt...
dan kan hij het niet meer ontkennen lijkt mij!
daarna kan je kijken wat zijn reactie daarop is, of hij bekend enzo.
in ieder geval...sterkte ermee!

Groeten,
De Helpende Hand
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal