Skip to main content

Auteur Topic: Iemand tips?

f
  • Oude Bekende
  • life is too short to wait
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Iemand tips?
OP: 19-11-2013, 20:09
Hoi hoi

Jahoor daar ben ik weer. I mijn vorige topic vroeg ik over advies of ik me vriend wel of niet zou pijpen. Nou zijn we tot de conclusie gekomen dat ik hem ga rukken in plaats van pijpen. Heeft iemand nog tips over wat een jonge lekker vind of hoe je het jet beste kan doen?!?!

Hopelijk kunnen jullie mij helpen..

Xx femke
  • IP logged

• Meester Lid
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: Iemand tips?
#1: 24-11-2013, 14:00
Hey Femke, ik denk dat dit iets is waar je samen achter moet komen. Ik neem aan dat het voor jou dus je eerste keer is, en voor hem ook?
Het leukste aan seks is om het samen te ontdekken (vind ik persoonlijk dan), wat vindt de ander fijn en wat niet?
Dat verschilt per persoon en niemand kan je dus vertellen wat jouw vriend het fijnste vindt.
Zeg eerlijk tegen hem dat je niet precies weet wat hij fijn vindt en of hij je daarbij wil helpen.
  • IP logged

p

projectS

#2: 24-11-2013, 14:27
uhh... Tsja.... Ik heb nog steeds het niet-doen standpunt, maar als je het echt wilt, ik hou mijn mond. Zelf vind ik 13 te vroeg..

Maar genoeg gezeur van Project S, je vroeg om tips. Ik denk dat lise gelijk heeft. Vraag aan je vriend je wat hij lekker vindt. Seks is zo subjectief als wat. Zoen hem ook af en toe.

Ik hoop zo dat je geen spijt ervan krijgt. Vertel op in deze topic hoe het gegaan was (niet teveel details natuurlijk :P)

GRTZ
Project S
  • IP logged

f
  • Oude Bekende
  • life is too short to wait
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: okt 2013
#3: 25-11-2013, 20:50
Hoi hoi

Teneerste super bedankt. Heb het er met hem over gehad wat hij lekker vond. En vonden het allebei ook super lekker.

Project s ik weet dat je 13 erg jongvind. Je moet wel weten dat ik over een maandjr 14 word. Zelf vond ik het ook wel aan jonge kant maar was echt heerlijk en voor herhaling vatbaar

Xx femke
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal