Skip to main content

Auteur Topic: relatie maar andere liefde

m

meiskexx

relatie maar andere liefde
OP: 30-12-2013, 09:45
Hoi, ik heb een probleem, ik heb sinds 2 weken een vriendje maar eigenlijk vindt ik hem niet leuk, ik vondt hem wel leuk maar nu niet meer want ik begin steeds meer gevoelens te krijgen voor mijn beste vriend, nu weet ik niet wat ik moet doen want uitmaken durf ik niet omdat ik op school reputatie heb van hoer ivm kleding die ik draag en ik vindt die vriend echt wel leuk, we hebben het er ook over gehad dat hij iets voor mij voelt en dat ik eigenlijk ook wel gevoelens heb voor hem enzo maar ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen.
alvast bedankt voor reageren
xxx
radeloos meisje :sueno:
  • IP logged

m

meiskexx

Re: relatie maar andere liefde
#1: 30-12-2013, 11:06
Iemand plz?
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
#2: 30-12-2013, 14:05
Wanneer je niet meer van hem houdt moet je het uit maken. Het is niet eerlijk om hem aan het lijntje te houden.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

O

Opradah1

#3: 01-01-2014, 22:24
 Ik ben het met bovenstaande bericht van happyman eens,
Wanneer je voelt dat de verliefdheid over is moet je het uitmaken. Je houdt hem en jezelf enkel voor de gek wanneer je dit laat voortduren, maar echt gelukkig zal het je niet maken..
Laat de andere lekker denken wat ze denken, maak je daar niet druk om en handel vanuit wat jij voelt dat goed is :)
  • IP logged

• Oude Bekende
  • love yourself and others
  • Man - 23 jr
  • Aangemeld: dec 2013
#4: 06-01-2014, 07:47
Wanneer je niet meer van hem houdt moet je het uit maken. Het is niet eerlijk om hem aan het lijntje te houden.

Ik heb het ook gedaan het wordt daardoor allern maar erger uitmaken of zet die jongen van je af suc6
  • IP logged
Michel

m

meiskexx

#5: 09-01-2014, 22:10
Dankje swaggerboy
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal