Skip to main content

Auteur Topic: Versiertips via Skype

M

MisterLano

Versiertips via Skype
OP: 15-01-2014, 21:00
Hallo allemaal,

Ik zag dat dit onderwerp er nog niet was..

Ik had een paar maanden geleden een vriendin en die woont nogal ver weg. Ik Skypete daarom vooral met haar, maar helaas is deze relatie na een maandje tot een einde gekomen...

Nu wil ik haar nog altijd terugwinnen en ben daar nog druk mee bezig, maar alleen via Skype kunnen we eigenlijk beetje elkaar zien. En dus was mijn vraag of jullie misschien versiertips hebben voor via Skype.

Alvast bedankt! :)
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: Versiertips via Skype
#1: 16-01-2014, 07:22
Hey, ik heb een vraagje, heb je hasr ooit wel in het echt gezien? En woont ze wel dichtbij genoeg om bijvoorbeeld af en toe een weekendje elkaar te zien?

Als dat allemaal niet zo is, dan heb ik er niet zoveel vertrouwen in.
Ik geloof niet zo in van die (100%) internetrelaties.. :)
  • IP logged

M

MisterLano

#2: 16-01-2014, 10:01
Jawel, ik heb haar een aantal keer gezien. Ze woont ongeveer 35 minuten rijden met de trein. Maar omdat het nu uit is wil ze niet meer zo snel afspreken dus wil ik via Skype eerst proberen en daarna zien we wel..
  • IP logged

• Oude Bekende
  • ~Expect nothing and you'll never be disappointed ~
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: sep 2013
#3: 16-01-2014, 20:05
Ik zou als ik jouw was, opeens op de stoep staan (wel een geschikte tijd) met een cadeautje. Zorg ook dat je wat aan elkaar te vertellen hebt. Elkaar in het echt zien is altijd veel gezelliger dan achter een scherm. Daarna kan je bijvoorbeeld afspreken dat jullie elke dag even tijd maken voor elkaar op Skype en dan doen jullie verschillende dingen. Je kan ook via Skype een film kijken, dan ben je toch een beetje bij elkaar. Maar elkaar persoonlijk zien is veel fijner, trust me.
  • IP logged

• Meester Lid
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2013
#4: 16-01-2014, 20:30
Ja zoals wat estelle zegt ik zou haar gewoon gaan verassen met een cadeautje voor haar deur dat vind elk meisje leuk !
  • IP logged

M

MisterLano

#5: 16-01-2014, 20:56
Ik heb vandaag via bol.com twee cadeautjes (Album Night Visions en parfum) besteld die samen met een boodschapje 21 januari op haar verjaardag worden geleverd. Verder weet ik niet of het mogelijk is en wel zo verstandig om langs te gaan...
  • IP logged

• Meester Lid
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2013
#6: 16-01-2014, 21:00
awh dat is lief van je !
  • IP logged

• Oude Bekende
  • Vrouw - 25 jr
#7: 19-01-2014, 18:57
Dat zijn mooie cadeau's! Maar waarom kan je niet langs gaan? Je kan ook aanbellen en dan het afgeven, dat is alleen al veel persoonlijker.
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 27 jr
#8: 20-01-2014, 07:41
Dat zijn mooie cadeau's! Maar waarom kan je niet langs gaan? Je kan ook aanbellen en dan het afgeven, dat is alleen al veel persoonlijker.

Dan moet je even het hele topic doorlezen :)
  • IP logged

M

MisterLano

#9: 21-01-2014, 16:19
Even om jullie op de hoogte te houden:

Vandaag is ze jarig en heeft ze mijn pakketje ontvangen. De CD en een parfum ontving ze na schooltijd samen met de boodschap: "Beste Lisanne, hartelijk gefeliciteerd met je 15e verjaardag! Bij dezen ontvang je een klein presentje van me en wens ik je een hele fijne verjaardag toe! Geniet van deze mooie dag en maak er een leuk feest van! Hopelijk kan dit cadeautje je daarbij helpen! Veel liefs, Delano". Vlak daarna appte ze me: "Wat leuk!! Heel erg bedankt voor de cadeautjes!!!! Echt superleuk! Had echt niet gehoeven hoor!"

Ik app nu de laatste tijd dagelijks met haar en wil haar binnenkort weer eens vragen om te skypen en zo langzaamaan steeds meer te skypen en het daarna weer zien...

Ik heb nu alweer sinds eind november geen relatie meer met haar en niet meer met haar geskyped dus daarom weet ik niet of ze het wil. Ook al sinds begin november heb ik haar niet meer gezien.
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 27 jr
#10: 21-01-2014, 17:05
Oh mooi dat ze het leuk vond!! Succes en hou ons op de hoogte!
  • IP logged

M

MisterLano

#11: 21-01-2014, 17:23
Zal ik zeker doen!

Als jullie nog tips hebben over hoe ik het kan aanpakken laat het me maar weten! :) Bijvoorbeeld wat ik tegen haar kan zeggen op whatts app (complimentjes, onderwerpen), hoe ik gesprek begin enz.
  • IP logged

• Oude Bekende
  • Vrouw - 25 jr
#12: 21-01-2014, 19:10
Zal ik zeker doen!

Als jullie nog tips hebben over hoe ik het kan aanpakken laat het me maar weten! :) Bijvoorbeeld wat ik tegen haar kan zeggen op whatts app (complimentjes, onderwerpen), hoe ik gesprek begin enz.

Ik zou rustig beginnen. Niet meteen al gaan vragen om te skypen enzo.
Verder heb ik geen ideeën om tegen haar te zeggen, want ik heb er zelf ook problemen mee en ik zie hem elke dag.  xs
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal