Skip to main content

Auteur Topic: Zou ze me leuk vinden?

Y

Yok3l

Zou ze me leuk vinden?
OP: 21-02-2014, 20:44
Zou iemand mij kunnen helpen!!

Sins kort heb ik een meisje ontmoet bij een uitwisseling Meeting ze komt zelf uit US.
Toen ik er aan kwam had ik iedereen een hand gegeven zag ik haar staan Super knap meisje brunette/asian .
Natuurlijk had ik me ook aan haar voorgesteld.
Nadat ik me had voorgesteld ging ik een plekje zoeken om te zitten opeens kwam ze naast mij zitten en begon te praten over de uitwisseling wat/waar ik naartoe ga en begon nog meer vragen te stellen (ze kan vrij goed Nederlands).
Waneer wij aan het praten waaren zat ze me de helletijd aantekijken en begon in haar haren te zitten.
Ik stond verbaast te kijken want daar aan kon ik al een beetje zien dat ze me wel knap vond.
Zo hebben we de helle avond gepraat over allerlei dingen en natuurlijk werd het laat dus ging ik weer naar huis (heb fatsoenlijk afscheid genomen).
Een ding wat heel erg dom van me is ik haar helle naam niet had gevraagd of telefoon nummer.
Mijn stief vader was buiten aan het w8en in de auto (hij was moe en was gaan slapen).
We reden weg en ik zei tegen hem dat we moeten stoppen omdat ik nog wat moest vragen het was een richting verkeer dus stopte hij bij een tankstation.
Ik rende terug naar de zaal waar het was(Het was best nog wel een stukje lopen) en ik moest aanbellen bij de 2 de deur iedereen keek me aan.
Een oude man deed de deur open en liep naar het meisje en zei zo van *Naam* zou ik je volledige naam mogen hebben of je email of telefoon nummer.
ze stond me aan te kijken en werk rood en zei van *natuurlijk met een grote smile*.
Ik heb haar een knuffel gegeven en ben weer naar de auto gelopen.
toen ik thuis kwam heb ik haar op Facebook opgezocht en heb haar toegevoegd.
Ik heb gelijk contact gezocht met haar en had wat vragen gesteld.
Het duurde haar 2 dagen om mij vriendschrapverzoek te accepteren en heeft gelijk mijn vragen beantwoord.
Ik meer persoonlijke dingen te vragen en ze begon grootte teksten terug te sturen (elke keer dat ik iets zeg duurt het haar 2 dagen om te reageren ze komt bijna nooit online opzig snap ik dat wel want ze is hier op uitwisseling).
We zijn nu op het punt om met elkaar af te spreken ik ga haar met haar naar bios en uiteten het wordt super leuk(ik w8 nog totdat ze een datum zegt want ze wou het in de vakantie doen ).
En toevallig ga ik op uitwisseling ( 1 jaar) toevallig woont 2 uur dan van me af ze wou heel erg graag een paar keer afspreken in US.

Mijn vraag is zou ze me leuk vinden Vanwege de afstand want ze woont eigenlijk in illinois en ik in Nederland ze is hier nog 5 maanden en probeer zeker weten nog een date of iets anders te regelen.
Ik begin te twijfelen dat ze me wel leuk vind omdat ze heel erg populair is en niet een beetje ook.

  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal