héééj super-mensjes
ik ben een meisje, maar nog niet verdergegaan dan gewoon zoenen... ik heb trouwens ook geen vriend. Pas zijn we eens met een hele groep vriende gaan zwemmen (meisjes en jongens) toen we spelletjes aan het doen waren, was ik ff alleen samen met een jongen, gewoon een goede vriend van me! tot hij me begon te kussen, eerst gewoon in men nek, nadien men mond! mijn eerste reactie was natuurlijk dat ik hem afweerde!!! maar hij probeerde gewoon verder te doen! toen vond ik het niet meer erg
die jongen is eigenlijk wel best knap! het leek wel of we nog maar alleen in dat meertje waren!! na een tijdje stonden we zelfs te tongen!!
het water van da meer is niet echt schoon, dus je ziet er niets door! maar hij nam me vast... (we stonden ongeveer tot schouders in het water) hij zei dat we dingen konden doen, omdat toch niemand het zag!! hij deed voorzichtig men bovenstuk van bikini uit en hield het bij.. hij zei dat ik het straks wel terugkreeg!! (tot men verbazing vond ik het niet erg, maar leuk!!) hij begon me te betasten... ik deed hetzelfde bij hem, met zijn zwemshort! het voelde leuk aan! (hij had al een stijve) en zo waren we gewoon wat aan het spelen. die dag waren we heel close bij elkaar! maar als ik hem nu zie, zegge we bijna niets tegen mekaar, bang voor elkaars reactie...
weet iemand van jullie misschien raad voor me? wat ik moet doen?
Doeikes.. Xx...