Skip to main content

Auteur Topic: heeft zij dezelfde gevoelens voor mij als ik dat voor haar heb?

j

justaguy

laatst was ik op een feest en daar was een meisje wat ik al heel lang kende. ik vond haar al heel lang leuk en ongeveer 3 jaar geleden had ik haar verkering gevraagt zij zei nee, want ik heb al een vriendje. dus ik was altijd gewoon tegen haar en op dat feest heb ik een tijdje met haar gedanst(niet kleft en aan elkaar maar toch) ik was wel dronken en zij denk ik niet, dus toen had ze haar volle verstand en zij "nodige" jij soort van uit om te dansen
en die dag erna had ik haar gevolg op insta en zij volgde mij ongeveer 1minuut daarna terug en likte veel berichten van mij en andersom. ook had ik een bericht gemaakt met screenshot van dat zij veel van mij berichten likte hierop had zij geantwoord: thank you (hartje teken).

ik begin weer verliefd op haar te worden en ik vraag me af hoe groot is de kans ongeveer dat zij ook wat voor mij voelt. zo ja, heeft iemand tips hoe ik haar kan benaderen???
  • IP logged

R

Rave

Ga leuke dingen met haar doen. Kijk een beetje wat haar interesses zijn en kijk wat je zelf ook leuk vind en ga ervoor. Het mooie weer komt eraan dus misschien kunnen jullie een keer een ijsje gaan eten, of ergens iets gaan eten. Misschien een stukje wandelen in een mooie bosrijke omgeving.

Het zonnige weer zal de komende tijd ook in je voordeel zijn, doe er iets mee :)
  • IP logged

m
  • Meester Lid
  • Man - 37 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Het is vrijwel zeker dat zij je leuk vind anders gaat zij niet de dansvloer op en stuurt zij de volgende dag niet allerlei berichten zeker omdat zij er een hartje bij gedaan had.
Je kan haar een bericht sturen en eindigen met een hartje erbij  :-* en wacht op haar reactie ?
Of je vertelt haar dat je het leuk vond om met je te dansen en dat je blij was met haar berichtjes de volgende dag het bericht met het hartje erbij daar was ik het meest blij mee Ik stuur je zeker een hartje terug gewoon omdat ik je leuk vind en dat ik blij met jou ben en dat ik met jou graag een stap verder willen gaan, Kus Kus Hartje en je naam.
Je kan ook ergens afspreken met haar en het haar persoonlijk vragen dan heb je meteen een antwoord en als alles goed gaat dan kan je afscheid van haar nemen met een kus. 
Rave succes.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal