Ok laat ik even 2 standpunten innemen. Eerst die van je ouders.
1 je heb alleen contact met hem via msn
2 hij zit je constant te versieren
3 hij wilt langskomen maar met zijn moeder???
4 hij laat je voelen alsof hij et enigste is dat er belangrijk is...
5 hij zit op de leeftijd dat dingen wel mogen en denkt dat jij ouder bent dan je zegt dat je bent.
Dan zou ik wel een beetje de conclusie trekken dat hij op andere dingen uit is dan zo opvalt. Want ik kan zelf ook tegen een meisje zeggen dat ik van der hou en dat ze me speciaal laat voelen enzo, maar via de computer kan je niet zien of iemand dat meent en wat zijn gedachten zijn.
Nu vanuit jou standpunt.
1 de afstand maakt je niet uit, ookal zou je hem 1 keer in de 2 maanden zien?
2 je vind het leuk om met hem te praten, vanwege het feit dat hij je laat voelen dat hij om je geeft?
3 Je laat je gek maken door andere mensen dat je dik bent en vertrouw hem daarom alleen omdat hij zegt dat hij van je houdt....
4 je liegt over je leeftijd (waarom eigenlijk???)
Die laatste wil ik eigenlijk wel beantwoord hebben, hoe je ouders dneken kan je niet makkelijk veranderen, ze zijn heel beschermend (vooral omdat je nog jong bent en hij ouder is), maar je kan met je ouders erover hebben dat hij bijvoorbeeld alleen naar jou toe komt, zodat je ouders meer controle hebben. En hun beloven dat je uit de problemen blijft en als er iets is WEL naar hun toe komt.
Dat zou misschien helpen. Maar denk eerst erover na of die afstand je relatie niet in de weg gaat staan, want is die jonge genoeg te vertrouwen (je kent em amper, zover ik merk).
Groetjes,
Steffen