Ik heb je berichtjes vol afschuw gelezen,, en wil je even duidelijk maken dat -ondanks dat ik mijn vriend aan de hoogste boom zou hangen wanneer hij vreemd zou gaan- het toch fijner zou vinden om dit DIRECT van hemzelf te horen.. Dan achteraf pas zelf achter te komen of tussen neus en lippen door snel van mijn vriend te horen (of zelfs van een ander die er vanaf zou weten)..
Dat jij op deze manier denkt over deze kwestie zegt meer over jou dan over je vriendin of ons,
Wanneer je vreemdgaat ben je zeer zeker egoistisch aangezien je geen rekening houdt met de gevoelens van je partner of hier hewoon lax aan hebt -hoe je het noemen wilt.
Wanneer je kiest voor een open relatie kun je inderdaad zoenen en vrijen met wie je wilt en wanneer je dit wilt, maar dat is enkel bij een open relatie het geval en dat is momenteel niet zo bij jullie. Een open relatie-keuze beslis je niet van de ene op de andere dag, en al helemaal niet in je eentje. Dit gaat in goed overleg en met goede afspraken.
Dat jij zegt dat het jou niet (zoveel) uitmaakt wanneer jouw vriendin vreemd zou gaan, betekent niet dat zij het andersom ook zo voelt. En op dit moment kies je ervoor om haar die keuze niet te geven. Zij heeft het echt dit te weten en er zelf een keuze over te maken of ze er hetzelfde over denkt als jij of dat ze je een egoistisch persoon vindt die haar niet verdient als vriendin (zoal ik dit denk)
Tenslotte wil ik nog even zeggen dat dit echt een erg goede start van jullie relatie is.. na een week al vreemdgaan en je relatie opbouwen met leugens....
Dit is hoe ik (en met mij vele anderen, zoals je hierboven leest) erover denk..
maar doe vooral wat je zelf wilt, dit heb je immers toch al gedaan door vreemd te gaan.