Dit antwoord zegt denk ik heel veel over het milieu waarin jij jezelf bevindt. (en daarmee ook over jou) Dingen goedpraten die geen enkel weldenkend mens met enige normen en waarden accepteert.
Ik zou in ieder geval mijn uiterste best doen om mijzelf hieraan te onttrekken.
Dude je hebt zo gelijk wel jammer dat ik niks aan mijn milieu en mijzelf kan veranderen aangezien ik nou eenmaal zo opgegroeit ben en het te laat is voor heropvoeding dus dan maar voor altijd zo door het leven kijken wat er gebeuren gaat vind ik eigenlijk best wel spannend. Wat vind jij een weldenkend persoon eigenlijk je bedoelt zeker een saai beknopt persoon zoals het leeuwendeel is oftewel normaal zijn he getver ik wil excentriek zijn ik wil een roze schaap zijn in de kudde van witte schapen. Nihilisme sowieso is dat geloof baas boven alles maar dat wil niet gelijk zeggen dat je zelfmoord moet plegen zodra je erachter komt dat t leven geen zin heeft je kan toch gwn beetje lol maken en dan als een trol iedereen achterlaten en gwn zoiets van fuck you world i dont care hebben wat is daar dan mis mee he?? Ik ben niet bang voor niks niet voor de dood niet ik vrees niks of niemand ik wacht gewoon tot er een uitdaging is die naar mij toekomt omdat die "denkt" groot genoeg te zijn voor mij:3 niemand kan me iets maken en daarom zal ik ook niemand iets maken. Ik ben eigenlijk een meesterbrein dat gwn niet per se ontdekt hoeft te worden mijn complexiteit word mijn ondergang dat wetende ga ik nu genieten zolang ik kan dit heeft allang niks meer met het oorspronkelijke bericht te maken maar wat de heck right? Kga zo lekker een filmpje kijken. School is easy sta alles dik voldoende na school lekker hbo killen daarna pak ik me koffers en ga ik de wereld rond alleen ik heb niemand nodig om gelukkig te zijn ga mij niet vertellen wat normen waarden of een weldenkend mens zijn inhoud oke want het boeit gewoon echt geen ****** peace out m0th3rf^ck3rs
Ps geen idee waarom ik dit aan jou heb geciteerd gappy man(wat een homo naam btw) maar deze site is wel flex om soms ff wat krabbels op te schrijven zegmaar en het prikkeld meer dan een notitie want hier reageren er mensen op best geinig, oja dat hele verhaal van vreemdgaan was bullshit gwn verzonnen ik was altijd al een trol en wilde acteur worden zo fok ik mensen ook op op school echt grappig zeg vooral als ze boos worden en me op gaan wachten na school met zn allen haha ik heb ze allemaal de **** in geslagen en gezegd kom maar terug als je denkt dat je een groot genoege uitdaging voor me bent:3 echt te LOL gwn maar dat vreemdgaan was dus lariekoek zou dat nooit doen bij me meissie <3 ben al zo lang gelukkig met haar ze is zo'n schat
Pps dit boeit natuurlijk niemand weet ik ook wel en de meeste zullen me raar vinden maar jullie beknopte hersentjes kunnen dit gwn niet bevatten omdat jullie gevangen zitten in je eigen systeem maargoed leuk om af en toe is wat neer te knallen op dit forumpje toch:3
Ben wel een jongen want meisjes Zijn te dom om zo slim te kunnen zijn
Haha grapje nu is het wel genoeg met trollen
Vrouwen en mannen zijn gelijk vind ik -voor emancipatie<333333
Best bull shit dat vrouwen minder verdienen dan mannen (gemiddeld) echt oneerlijk. Doei schatjes hou van alle mensen en het leven zie jullie andere keer weer maar onthoud goed ik ben ontastbaar op het internet mentaal gezien dus geen enkele reactie doet me wat he maar dat spreekt voor zich. Het doet me sws al vrij weing wat mensen zeggen behalve als je echt belangrijk voor me bent maar die mensen kan ik op een halve hand tellen ciao ciao karas<33333