Skip to main content

Auteur Topic: ontmaagding

e

eline

ontmaagding
OP: 23-07-2014, 21:07
hi ik ben 14j en heb een vriendje van 15j. ik ben nog helemaal niet klaar voor seks wat ikzelf heel normaal vind op mijn leeftijd. maar men vriendje wel en ik wil hem niet teleurstellen dus ik heb hem gezegt dat als ik 15 was dat ik dan wel klaar zou zijn. maar hoe dichter ik bij de leeftijd 15 kom hoe banger ik word want ik ga nog helemaal niet klaar zijn voor seks. ik vind een ontmaagding toch een 'big deal' want ik vind dat je elkaar al lang genoeg moet kennen en dat je oud genoeg moet zijn. ik vind persoonlijk 14 nog niet oud genoeg en zeker niet als je nog niet klaar bent voor seks. dus dat heb ik hem ook gezecht paar dagen geleden en hij was best wel teleurgesteld (wat ik ook wel begrijp want hij wilt perse dat ik zijn eerste ben) hij heeft ook gezegt dat hij op mij wou wachten tot ik er klaar voor ben ookal moet hij nog 2 of 3 jaar wachten (als we dan nog samen zouden zijn) en hij respecteerde dit direct hij trooste mij ook direct want ik vond dit wel een beetje erg voor hem. ik wil jullie mening graag eens horen over deze situatie of wat jullie zouden doen in deze situatie xx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: ontmaagding
#1: 23-07-2014, 21:33
Ik denk dat je wel een goed vriendje hebt getroffen aangezien hij best lang wil wachten voor jou.
Ik zeg idd gewoon wachten tot je er klaar voor bent. Anders krijg je echt spijt. Ik kan het weten.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: ontmaagding
#2: 23-07-2014, 21:37
Je hebt groot gelijk, ook naar mijn idee is 14 jaar veel te jong.

Ik ben ook van mening dat seks meer inhoud dan plat neuken. Een ontmaagding is iets waar je naar toe moet groeien, waar je op andere manieren naartoe moet werken.

Probeer eerst eens om van elkaar te leren genieten door te strelen, aaien en kussen, op die manier kun je iets opbouwen.

En wanneer je vriendje niet bereid is om je de tijd te gunnen die jij denkt nodig te hebben is het niet de juiste persoon voor je.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

e

eline

Re: ontmaagding
#3: 23-07-2014, 21:41
dankje! hij gunt mij de tijd wel denk ik hoor ;)
  • IP logged

C
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 7
  • ❤to me she's like air, I cant live without her #E❤
  • Man - 24 jr
  • Aangemeld: jul 2014
Re: ontmaagding
#4: 28-10-2014, 04:39
Hey  :) kkwam toch even voor de nieuwsgierigen zeggen DAT we all meet Dan 6 maanden samen zijn  ;D (endmaagden zijn we nog !  ::) )
  • IP logged
Truth can only be found under a big bunch of lies :)

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 173
    • Tumblr
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: jun 2014
Re: ontmaagding
#5: 28-10-2014, 09:21
Gefeliciteerd! Goed om te horen!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal