Ik ben geen meisje dus ik kan niet zeggen wat je voelt maar ik wil toch even reageren.
Ik garandeer je dat een meisje geen pijn HOEFT te hebben de eerste keer, dit is in grote mate afhankelijk van hoe de partner met de situatie om gaat en of het meisje er echt klaar voor is, ontspannen is.
Aan de andere kant garandeer ik je dat het voor een meisje zelfs bij de 100e keer nog pijn kan doen, zelfs wanneer dat de eerste keer is dat het pijn doet. Ook hier is alles weer volkomen afhankelijk van de situatie.
Ik vraag mezelf wel af waar jij op baseert dat het nu wel eens een keertje tijd wordt dat je ontmaagd wordt. Zo ver ik weet staat er in ieder geval geen leeftijd voor. Het enige dat van belang is of je echt van elkaar houd en van mening bent dat jullie de rest van je leven samen kunt blijven.
Wanneer ik je andere topic lees durf ik daar in jouw gevoel ernstige twijfels bij te hebben. Doe het in geen geval om indruk te kunnen maken op je vriendinnen of om mee te kunnen praten.
Wat betreft het schaamhaar, hier is geen antwoord op te geven, het is maar net waar jij jezelf lekker bij voelt.
Die rode plekken na het scheren zijn een kwestie van wennen. Ik weet dat er bepaalde middeltjes zijn die dit verminderen maar ik denk dat de meisjes hier je daar beter over kunnen informeren

Ook hoe een meisje zich zou behoren te gedragen wanneer ze volgespoten is is gaan gouden regel voor. Het ene meisje valt meteen in slaap en het andere meisje gaat naar de badkamer voor een uitgebreide inwendige reiniging. Ook hier geldt weer, het is maar net waar je jezelf prettig bij voelt.
Wanneer dit een onderwerp is dat je toch een beetje genant vind voor op het forum mag je uiteraard ook een prive bericht zenden met je vragen en/of onzekerheden.
Happy_Man
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.