Ik snap dat het vervelend is, het is ook een rot situatie. Jij wilt je vriend graag elke dag zien (en je vriend jou) maar vergeet niet dat school en werk ook heel belangrijk zijn.
Ik denk niet dat je er goed aan doet om dit aanbod af te slaan, zeker gezien de economie inderdaad.
Natuurlijk blijft dit een keuze die je zelf moet maken, maar onthoudt dat dit ook iets tijdelijks kan zijn.. Totdat je ander werk gevonden hebt, maar dan heb je in ieder geval nu wel een inkomst en manier om ervaring op te doen (staat goed op je cv!)
Je kunt altijd nog stoppen met dit werk als blijkt dat het echt niet te doen is, of vragen om zo mogelijk iets andere werktijden.
Tevens kan dit ook een stap in de betere richting betekenen want wanneer jij werkt, een vast inkomen hebt, en hij ook.. Kunnen jullie wellicht over een tijdje samen gaan wonen.. Dan zien jullie elkaar helemaal veel en kunnen jullie toch blijven doen wat je moet/wilt!
Daarbij vind ik, je ziet elkaar nu elke dag.. Natuurlijk is dat leuk en is dat wat ieder gelukkig verliefd stel wilt, maar het is niet erg er eens een dagje tussenzit dat jullie elkaar niet zien toch? Deste groter is de blijdschap weer als jullie elkaar de dag erna wel weer zien!

Heel veel stellen zien elkaar niet elke dag,
Mijn vriend en ik zien elkaar momenteel alleen in t weekend.. En soms zelfs dan niet (ivm hbo studie en werk) dan zien we mekaar soms 1,5 week niet.. En dat is ook niet fijn, gewoon rottig! Maar dat betekent niet dat wij minder van elkaar houden of bij elkaar weg willen.
Denk er rustig over en praat ook met je vriend erover wat hij denkt en vindt. ik denk dat jullie er wel uit zullen komen.