Skip to main content

Auteur Topic: forever alone (misschien iets korter)

• Meester Lid
  • pizza~raccoons~hugs~tango
  • Vrouw - 23 jr
  • Aangemeld: apr 2014
Haaii
Ik zit met een soortvan probleem (wat logisch is, anders schrijf ik geen topic)
Maar ik heb heel veel ongeluk in liefde.. Ik ben al keer gebruikt, bedrogen, en als ik iemand leuk vind ziet diegene me nooit staan..
Een vriendin van me is sinds dit schooljaar helemaal verliefd op een jongen (S.) en ik ben sinds dr middelbare (dus ongeveer 1,5 jaar) op een jongen (J.) alleen S. blijkt m'n vriendin dus wel leuk te vinden en dat is natuurlijk heel fijn en leuk voor haar, maar.. Vanbinnen baal ik echt, want J. kijkt alleen maar superlief naar me, maar dat was ook gelijk t hoogtepunt (baal baal)
En door al dat hierboven ^  lijkt het wel alsof ik nooit meer een vriendje kan krijgen ofzo
Maar volgens vriendinnen zie k er totaal niet verkeerd uit en is m'n innerlijk ook gewoon leuk dus IK SNAP HET NIET MEER
Wat zou er mis kunnen zijn ofzo of wat kan ik hieraan doen

Suuuuuper bedankt als iemand reageert
Xxx mij
  • IP logged

• Oude Bekende
  • Man - 28 jr
  • Aangemeld: sep 2014
hey,

je kunt hier niet erg veel aan doen, je moet er ook niet echt naar op zoek gaan.. je bent nog jong dus je zal zeker niet forever alone zijn.. je moet gewoon de dingen in je leven doen die je leuk vind en je zal uiteindelijk ertegenaan lopen, zo is dat bij mij ook gegaan ik bedoel... ik ben al 17 en heb pas een vriending voor het eerst door er niet naar opzoek te zijn en er gewoon tegenaan te lopen ;p

veel succes verder en gewoon verder genieten van alles :)

met vriendelijke groet,

Olegna3004
  • IP logged

• Meester Lid
  • Vrouw - 23 jr
Haai, bedankt voor je reactie
En t was niet m'n bedoeling geweest om over te komen zo van 'ik MOET een vriendje' dat is het niet, k stoorde me er een beetje (heel erg) aan
Ciaaoo
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 14-12-2014, 17:18 door blondie_cupcake! »

• Oude Bekende
  • Man - 28 jr
  • Aangemeld: sep 2014
i know that feeling  :P
  • IP logged

• Meester Lid
  • Aliit ori'shya tal'din
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: jun 2013
ik heb vanaf me 16de een aantal relaties gehad die eigenlijk allemaal zwaar kut waren of zwaar fucked up eindigde (excuses voor mijn taal). Op mijn 18de besloot ik om maar gewoon af te wachten en me meer te focussen op school, school liep ook niet zo lekker toen. Ik had toen nog een date en dat liep daarna ook op niks dan ruzie uit.
dus ik wachte af en ging gewoon verder met me leven. Toen vroegen twee vriendinnen van me mee naar een of andere fair. Ik had geen zin, maar ik had nog minder zin om weer een heel weekend thuis te zitten en te niksen. Dus ik besloot om toch maar mee te gaan.
Het was best gezellig en uiteindelijk liepen ik, een van mijn vriendinnen en een vriend van ons die ons gebracht had met een andere groep mee (mijn andere vriendin was allemaal vrienden van haar tegen gekomen).
Bij die groep liep een leuk meisje waarmee ik veel aan het praten was. Aan het einde van die dag toen we naar huis gingen maakte we met z'n alle een groepsgesprek aan op whatsapp (zo kwam ik aan haar nummer xD). Ik besloot haar ook persoonlijk iets te sturen en we bleven elke dag gezellig appen. De manier van appen veranderde steeds een beetje naar wat meer dat van een stelletje.
We besloten om een keer samen wat af te spreken (nog best een gedoe als  je ver uit elkaar woont)
uiteindelijk spraken zij en ik iets af, we gingen schaatsen en ik bleef die avond bij haar thuis eten.
Daarna moest ik met de trein terug naar huis. Toen mijn trein aankwam stonden we kort te zoenen en zo begon onze relatie. Aanstaande zaterdag is dit een jaar geleden :D

Maar het punt dat ik hier wil maken: leef gewoon je leven en doe dingen die je leuk vindt. Je komt vanzelf wel iemand tegen. En soms is die persoon gewoon niet de juiste en dat doet pijn. Maar ga daarna gewoon weer verder met je leven. Elke ervaring is een les ook al lijkt dat niet altijd zo te zijn. Ik heb een aantal dingen geleerd van mijn exen, ben niet blij dat het mijn exen zijn, maar ik ben wel blij met wat ze me geleerd hebben. Ondanks de pijn die ze me gedaan hebben, ben ik blij met de les die ze me geleerd hebben.

(sorry voor het enorm lange verhaal, soms kom ik opeens met een heel levens verhaal aanzetten)
  • IP logged

• Meester Lid
  • Vrouw - 23 jr
ik heb vanaf me 16de een aantal relaties gehad die eigenlijk allemaal zwaar kut waren of zwaar fucked up eindigde (excuses voor mijn taal). Op mijn 18de besloot ik om maar gewoon af te wachten en me meer te focussen op school, school liep ook niet zo lekker toen. Ik had toen nog een date en dat liep daarna ook op niks dan ruzie uit.
dus ik wachte af en ging gewoon verder met me leven. Toen vroegen twee vriendinnen van me mee naar een of andere fair. Ik had geen zin, maar ik had nog minder zin om weer een heel weekend thuis te zitten en te niksen. Dus ik besloot om toch maar mee te gaan.
Het was best gezellig en uiteindelijk liepen ik, een van mijn vriendinnen en een vriend van ons die ons gebracht had met een andere groep mee (mijn andere vriendin was allemaal vrienden van haar tegen gekomen).
Bij die groep liep een leuk meisje waarmee ik veel aan het praten was. Aan het einde van die dag toen we naar huis gingen maakte we met z'n alle een groepsgesprek aan op whatsapp (zo kwam ik aan haar nummer xD). Ik besloot haar ook persoonlijk iets te sturen en we bleven elke dag gezellig appen. De manier van appen veranderde steeds een beetje naar wat meer dat van een stelletje.
We besloten om een keer samen wat af te spreken (nog best een gedoe als  je ver uit elkaar woont)
uiteindelijk spraken zij en ik iets af, we gingen schaatsen en ik bleef die avond bij haar thuis eten.
Daarna moest ik met de trein terug naar huis. Toen mijn trein aankwam stonden we kort te zoenen en zo begon onze relatie. Aanstaande zaterdag is dit een jaar geleden :D

Maar het punt dat ik hier wil maken: leef gewoon je leven en doe dingen die je leuk vindt. Je komt vanzelf wel iemand tegen. En soms is die persoon gewoon niet de juiste en dat doet pijn. Maar ga daarna gewoon weer verder met je leven. Elke ervaring is een les ook al lijkt dat niet altijd zo te zijn. Ik heb een aantal dingen geleerd van mijn exen, ben niet blij dat het mijn exen zijn, maar ik ben wel blij met wat ze me geleerd hebben. Ondanks de pijn die ze me gedaan hebben, ben ik blij met de les die ze me geleerd hebben.

(sorry voor het enorm lange verhaal, soms kom ik opeens met een heel levens verhaal aanzetten)

Haaii,
Bedankt voor je reactie inclusief je levensverhaal haha
En je hoeft al helemaal geen sorry daarvoor te zeggen hoor, want ik heb er wel wat aan

Ciaaoo Blondie_cupcake!
  • IP logged

• Meester Lid
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Op jouw leeftijd hoef je je daar geen zorgen om te maken. Rond die leeftijd was ik niet eens bezig met jongens,vond ze maar irritant haha maar dat was ik op die leeftijd later begon ik wel geïnteresseerd te raken alleen hoefte ik ook niet persee iemand. Liet het gewoon gaan en richte me meer op vriendinnetjes en school en ql die random dingetjes. Rond die leeftijd 13/14/15 hmm 16 nog maar net was voor mij meer kalverliefde? (zo noem je dat toch?) ik vond 1 week iemand "leuk" saarna vond ik die gene maar irritant. Nja

Weetje als je die J. Zo leuk vind waarom ga je geen gesprek aan met hem? En geqoon geduld hebben misschien word het wel wat. En niet persee naar je vriendinnetjes kijken omdat een van hun een vriendje heeft hoeft niet te betekenen dat jij er ook een moet hebben.

Naja gewoon lol maken niet teveel over na denken dan komt alles wel goed.

Succes meis
  • IP logged

• Meester Lid
  • Vrouw - 23 jr
Op jouw leeftijd hoef je je daar geen zorgen om te maken. Rond die leeftijd was ik niet eens bezig met jongens,vond ze maar irritant haha maar dat was ik op die leeftijd later begon ik wel geïnteresseerd te raken alleen hoefte ik ook niet persee iemand. Liet het gewoon gaan en richte me meer op vriendinnetjes en school en ql die random dingetjes. Rond die leeftijd 13/14/15 hmm 16 nog maar net was voor mij meer kalverliefde? (zo noem je dat toch?) ik vond 1 week iemand "leuk" saarna vond ik die gene maar irritant. Nja

Weetje als je die J. Zo leuk vind waarom ga je geen gesprek aan met hem? En geqoon geduld hebben misschien word het wel wat. En niet persee naar je vriendinnetjes kijken omdat een van hun een vriendje heeft hoeft niet te betekenen dat jij er ook een moet hebben.

Naja gewoon lol maken niet teveel over na denken dan komt alles wel goed.

Succes meis

Haai,
Bedankt voor je reactie

Ik ben echt suuuuperverlegen bij die J. en ik durfde na een jaar pas naar hem te lachen laat staan aanspreken haha maar dat is ook logisch bij de leukste jongen van de school (en stad :p)

Ciaaaaox
  • IP logged

• Meester Lid
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Vraag aan je vriendin of ze zijn nummerwilt vragen voor jou omdat je verlegen bent. Vriendin moet wel duidelijk maken aan hem dat het voor jou is. Of je vriendin kan jou nummer aan hem geven. En zo kunnen jullie beginnen te praten met elkaar en is het minder eng
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal