Skip to main content

Auteur Topic: weet niet meer wat ik moet doen HELP

s
  • Oude Bekende
  • Just ask
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: mei 2013
weet niet meer wat ik moet doen HELP
OP: 23-12-2014, 15:46
Hallo,
Ik voel me slecht. Ik heb sinds een aantal maanden een meisje ontmoet via de chat app KIK. Na een aantal  weken vonden we elkaar leuk. Maar vanwege het tijdsverschil, ze woont in Missouri, VS, praten we heel weinig per dag. Alleen  's avonds laat. Sinds een paar weken geleden heb ik ook een ander meisje uit nederland leren kennen via Meow Chat. ook een chat app. Ze is ook erg leuk en het klikt wel. Maar nu weet ik niet wat ik moet doen, wie ik moet kiezen, of ze wel echt zijn, etc. etc. Ik ben nogal in de war. Weet iemand raad?

Fijne Kerst,

Skaterboy
  • IP logged

• Meester Lid
  • Vrouw - 30 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Hey,

Misschien kan je het meisje kiezen dat wat dichterbij woont?
Ik denk dat je ook moet oppassen met internet. Als ik zelf nu mensen via internet voor het eerst wil afspreken doe ik dat of in het openbaar of gelijk bij mij thuis. Je weet namelijk niet goed wat die intenties zijn van die mensen. Even Skypen kan ook weleens helpen.

Als je naar Catfish kijkt op MTV zie je genoeg neppe mensen rondlopen in het programma.

Probeer te kiezen wat je het fijnste vind. Ik denk zelf dat iemand die ver weg woont niet echt verstandig is... Maar dat is mijn idee.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal