Hallo Eveline,
Ik denk niet dat er iets mis mee is dat je op jouw leeftijd nog nooit een (lange) relatie hebt gehad, volgens mij was ik zelf beduidend ouder voordat ik een echte relatie kreeg.
Ik denk ook niet dat het goed is om een relatie aan te gaan alleen om een relatie te hebben, dat is volgens mij vragen om problemen. Het is veel knapper om de situatie te accepteren zoals deze is en gelukkig te zijn met jezelf dan om dit soort dingen te forceren.
Om iemand tegen te komen hoef je niet te gaan stappen, hoef je niet naar een discotheek te gaan. Je kunt ook lid worden van een sportvereniging of lid worden van een dansschool, zangkoor of andere activiteitenclub.
Gaat het je er echt om om een jongen te ontmoeten dan zou ik wel een gemengde sport/activiteit uitkiezen en geen theekransje

Overigens, wanneer je hoofdzakelijk iemand zoekt die je vertrouwd, tegenover wie je je hart kunt luchten, die je af en toe eens troost, volgens mij heb je daar geen relatie voor nodig en kan dat ook bij een goede vriendin of een "gewone" goede vriend.
Zo, en nu nog eventjes lekker off-topic

Ik ben wel heel erg benieuwd wat je nu voor beslissingen hebt genomen met betrekking tot je school, temeer omdat je schrijft dat je daar mee stopt. Wat gaat nu het vervolg worden ?
Mag je uiteraard ook via een PB vertellen wanneer je dat prettiger vindt.
Sterkte,
Happy_Man
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.