Skip to main content

Auteur Topic: probleem

m

mikey98

probleem
OP: 26-12-2014, 20:22
mijn naam is mike
ik ben verliefd op amber en zij op mij we hebben al eerder relatie gehad
toen had ik geen goede band met haar ouders ( ik was te zwak volgens zeggen van haar ouders voor haar)
toen is het uitgegaan we hebben flinke ruzie gehad,
ze heeft zelf last van stemmings wisselingen en verlatingsangst
we zijn weer tegen elkaar gaan praten en zijn weer verliefd op elkaar geworden
en hebben ook sex met elkaar zonder haar ouders hier van weten mijn ouders weten dit wel
het probleem is die moeder van haar vind mij een slons en te lelijk voor haar
ze denkt ook dat ik geestelijk nog te zwak ben voor haar.
we hebben hier veel last van en durven niet te vertellen aan haar ouders
dat wij weer een relatie willen beginnen we weten echt niet oe we dit moeten doen
we weten 1 ding die moeders besluit staat letterlijk vast
hoe kunnen we dit oplossen wij willen echt graag zonder stiekem gedoe bij elkaar kunnen zijn!
ik hoor van jullie !
groetjes,

mike & amber !!!
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: probleem
#1: 26-12-2014, 21:34
Ik ben bang dat jullie hier weinig of niets tegen kunnen doen.

De enige hoop voor jullie is dat die moeder in gaat zien dat haar houding de situatie eerder erger maakt dan goed doet.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

• Meester Lid
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: probleem
#2: 27-12-2014, 11:11
Pfft wat stom zeg. Ze heeft geen recht om iemand zo te vooroordelen! Wie is zij om te zeggen dat je geestelijk te zwak bent voor haae? Ik vind dit maar raar van haar moeder. Kijk weetje wat het is, als jij nou en slechte invloed had op haar of zo dan zou ik het begrijpen, mmaar zeggen dat iemand geestelijk te zwak is, vind ik zelf zwak van die moeder. Een relatie zit tussen 2 personen. Niet twee personen en de rest van de wereld. Pfft.. Sorry dat ik misschien zo heftig reageer.

Kun je niet met zijn drieën gaan praten? De moeder moet weten dat haar houding totaal niet kan!!

• IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal