Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: ik zou niet weten wat ik moet doen

d

dylanlover

ik zou niet weten wat ik moet doen
OP: 02-08-2007, 14:12
ik ben een meisje  van 11 bijna 12 ik wil heel graag tongen met me vriendje maar ik zou niet weten wie er moet beginnen want ik durf het niet bij hem maar weten jullie wat ik er aan kan  doen om het wel te durven :-[ :( :( ???
kussje
dylan lover  :-*
  • IP logged

m

magiclover

misschien vragen. en beginnen met kusjes op de mond. op een gegeven moment gaat het wel verder en loopt het op tongen uit.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Tja, het is altijd de vraag wie de eerste stap zet. Als je bang bent die te doen, kan je een klein beginnetje maken en kijken hoe hij reageerd. Je kan bijvoorbeeld je mond iets open doen met kussen en vaker achter elkaar te kussen. Als hij dan nog niks doet kan je heel even je tong tegen zijn lippen aan laten glijden. Als hij gewoon door blijft gaan, dan doe je het nog een keer en ga je verder. Als hij stopt, dan weet je dat hij er nog niet klaar voor is.

Daarnaast zou je zoals Charelle al zei, vragen of hij wilt tongen of niet. Het lijkt een heel stomme vraag, maar hij zit er misschien ook mee en het zou voor jullie beide dan heel wat opluchten als je het antwoord weet.

Groetjes,

Steffen

P.S.
Begin niet te vroeg aan tongen, tongen is iets dat je met iemand moet doen waarop je stapel bent en weet dat je heeeeel lang bij hem blijft. Op de leeftijd 10 tot 14 is dat nog twijfelachtig omdat je op dat moment met veranderingen in jezelf en je omgeving te maken heb.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal