Skip to main content

Auteur Topic: Vraag;

• Oude Bekende
  • Man - 28 jr
  • Aangemeld: apr 2014
Vraag;
OP: 16-01-2015, 23:36
Ik weet de jongen het meisje mee uit moet vragen en dat (de meeste) meisjes dat weten en daar bewust op wachten, maar wanneer weet je als jongen dat het de tijd is om dat te doen? En ik bedoel na gesprekken, weken, maanden. Wanneer kan je zeker weten dat een meisje op je wacht en dat het tijd is dat je het moet doen?
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Vraag;
#1: 16-01-2015, 23:42
Dat weet je nooit zeker.

Het is hoofdzakelijk een kwestie van aanvoelen maar je hebt altijd de kans dat je een blauwtje loopt.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

• Oude Bekende
  • Hope is stronger than fear
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2015
#2: 27-01-2015, 11:55
Als ze je wel duidelijke hints/signalen geeft dat ze het leuk vindt om met je te praten enzo, zou je eens voorzichtig kunnen vragen of ze iets leuks wil doen. Natuurlijk blijft het wel spannend om dat te doen, maar niet geschoten is altijd mis ;)
  • IP logged

• Oude Bekende
  • Man - 28 jr
  • Aangemeld: apr 2014
#3: 27-01-2015, 12:12
Als ze je wel duidelijke hints/signalen geeft dat ze het leuk vindt om met je te praten enzo, zou je eens voorzichtig kunnen vragen of ze iets leuks wil doen. Natuurlijk blijft het wel spannend om dat te doen, maar niet geschoten is altijd mis ;)

Hints zoals wat? :p
  • IP logged

• Oude Bekende
  • Hope is stronger than fear
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2015
#4: 29-01-2015, 09:41
Flirt ze weleens met je? Geeft ze aan dat ze het leuk vindt om met je te praten? Als dat zo is, is dat een goed teken en zou je een volgende stap kunnen ondernemen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal