Skip to main content

Auteur Topic: verkrachters erger dan moordenaars

M

MeiisjjeMeiisjje

verkrachters erger dan moordenaars
OP: 05-08-2007, 08:23
 :-\ nou ik weet niet of het hier in past maar ;;

ik wil wel wete hoe jullie er over denken.
maar ik denk er dus over dat ik verkrachters erger vind want meestal gaan ze je eerst verkrachte en vermoorde ze je dan en bij moordenaars vermoorde ze je meestal meteen. duss ik vind dat daarom maar wat vinden jullie :-\
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 05-08-2007, 19:57 door redactie »

c

code 026

ik vind dat je gelijk hebt  als je vermoord word dan lijd je niet meer bij verkrachters word je eerst verkracht  ( soms meerdere  keeren ) en dan pas vermoord :-\ :'(

• IP logged

m

magiclover

ik ben het er mee eens en ook weer niet.
als je moet kiezen eerste word verkracht worden en dan vermoord vermoord worden of alleen vermoord worden dan zou ik de eerste kiezen.
maar als je moest kiezen tussen verkrachen of vermoorden dan kies ik verkrachten. want neit alle verkrachters vermoorden ook de gene die ze hebben verkracht. dus het licht er ook weer aan wie je verkracht.

een vriendin van mij is ook verkracht maar niet vermoord.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

M

MeiisjjeMeiisjje

joah kej dat snap ik ook wel weer mr kijk bij sommige verkrachterst mag je kiezen of je ook vermoord wil worden en dan zeggen de meeste nee en dan worde tog verkracht dus dat vind ik een beetje vreemd maar ik vind nogsteeds dat verkrachters wel minder erg zijn dan vermoord worde, maar ik vind natuurlijk dat het allebij niet kan

kusjjes my
  • IP logged

t

totalwar

ligt eraan hoe je er tegenaan kijkt. in de ogen van het slachtoffer is verkrachten erger dan vermoorden. Ik heb vaak zat gehoord van verhalen dat meisjes liever hadden dat de verkrachter hun ook vermoord had omdat ze er psygisch zwaar onder leiden, daarnaast, als iemand vermoord wordt, leidt er niet 1 persoon onder, maar juist meerdere psygisch. Alle hechte familie en kennissen leiden onder het feit dat iemand vormoord is en die leidensweg kan evenerg zijn als dat iemand verkracht is (want jij zou ook liever jou leven kwijt willen zijn dan die van je dochter, is nu eenmaal moederinstinct/vaderinstinct). Dus tis maar hoe je et bekijk.

Ik vind ze allebij erg zat en wil geen van beide meemaken of wil dat niemand die ik ken geen van beide meemaakt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

M

MeiisjjeMeiisjje

daar geef ik je wel weer gelijk in maar ik zat dr een beetje mee want ja miss dacht ik wel verkeert ofzo

my.
  • IP logged

t

totalwar

Je denkt niet verkeerd. Er zijn zat dingen die ikzelf ook niet terecht vind (dus hoe de straffen zijn), nederland is aardig mild met de straffen, dat is het nadeel. En als je vanuit jezelf kijk is verkracht worden ook erger dan vermoord worden.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

Claudia

sorry wat een onzin

moordenaars maken je dood, dan ben je er niet meer
wordt je verkracht, laat iemand zijn sperma in je lichaam achter, dit kun je weer uitwassen. Als je verkracht wordt en je moet seks hebben met iemand die je niet kent, denk dan tijdens de verkrachting dat hij een zielig mannetje is ne je staat er zo weeer boven, maar gaat niet dood
  • IP logged

t

totalwar

Hou er rekening mee dat niet iedereen zo sterk qua geest is zoals jou Claudia. Sommige zijn kwetsbaar voor zulke dingen en krijgen een grote psygische wond door dat soort dingen. Soms zelfs zo erg dat je liever dood zou willen zijn.
(ligt er ook aan hoe je verkracht word, met of zonder geweld of erge dingen)

Groeten,

Steffen
  • IP logged

M

MeiisjjeMeiisjje

k vind denk k ook wel wnt sommige mensen houde er toch trauma's aan over en als je gelijk dan vermoord wordt dan heb je er geen pijn of zo aan gehad en meestal wordt je eerst verkracht en dan ook nog vermoord dus ...

my,,
  • IP logged

r

rotjonk

Re:verkrachters erger dan moordenaars
#10: 08-08-2007, 20:10
ik word liever door me kop geschote dan rare dingen voor iemand onder dwang doen
  • IP logged

f

fph

#11: 11-08-2007, 11:23
als je dood bent kun je hem niet meer terug pakken
  • IP logged

M

MeiisjjeMeiisjje

#12: 11-08-2007, 13:59
neeh maar dan ben je dood dan heb je geen trauma  en als je nog leeft wel en die gene wordt vast wel gestraft:)
  • IP logged

f

fph

#13: 11-08-2007, 14:40
een trauma kun je over komen dood niet
  • IP logged

j

j

#14: 22-08-2007, 17:02
dat is niet altijd zo je hebt ook mordenaars en die laten je lijden en maken je belachelijk
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal