Skip to main content

Auteur Topic: Diabetes

B

BasS

Diabetes
OP: 06-08-2007, 23:00
Beste mensen,
ik heb hier al eerder een onderwerp gestard maar zit met een heel erieus probleem ik hbe suikerziekte (Diabetes 1) Dit houdt in dat het niet komt omdat ik te dik werd ofzo maar dat het erfelijk is hierdoor ben ik nogal mager en word vaak gepest ik heb veel vrienden dat is het niet maar ik word ook vaak afgekeurd omdat ik dun ben en dit vind ik niet fijn, want als er mensen zijn die niet meteen ordelen begrijpen ze me wel altijd maar hierdoor kan ik bv niet goed op iemand afstappen En daarom heb ik nog geen relatie gehad heeft er iemand tips. Dit verhaal lijkt op mijn andere maar zo graag toch nog wat andere antwoorden hebben. Mijn Boodschap oordeel niet te snel geef iedereen een kans.
  • IP logged

g

goldielock

Re:Diabetes
#1: 21-08-2007, 15:11
hoi

ik wil je graag helpen maar daarvoor wil ik graag wat dingen weten..

spuit je of heb je een insulinepomp?

ik weet er heel veel van me moeder heeft het ook dus vandaar ;)
  • IP logged

S

Suzanne__

#2: 21-08-2007, 15:26
Mijn vader heeft ook diabetes gehad, en had een insulinepomp gekregen..
Dus ik weet er ook behoorlijk wat van af vooral omdat ik ook in mijn werk er veel mee te maken heb gehad..

Dat mensen te snel op jou oordelen omdat jij Diabetes hebt begrijp ik niet.. Naast dit kun je gerust op een meisje af stappen.. Je hoeft er eigenlijk niet onzekerder op te voelen want het is helemaal niet erg als je dit hebt. Er is misschien iets van binnen niet helemaal goed, maar dat betekend niet dat jij niet op iemand niet hoeft af te stappen.. Zoveel jongens zijn wat dun, vertel gewoon dat je diabetes / suikerziekte hebt dan begrijpen ze het wel neem ik aan.
En wie dat niet doet, is ook niet een vriend/perfect iemand voor je. Vaak als je het uit legt dan begrijpen ze het wel
  • IP logged

B

BasS

#3: 21-08-2007, 19:05
Hej ik hbe geen insuline pomp:p. Ja maar dat heb ik ook een paar keer gedaan maar dan word ik keihard affgewezn:P en daarom doe ik het niet nu en mensen praten ook vaak achter me rug en dat vind ik verschrikkelijk:( dat is echt mijn grootste probleem:(.   erg bedankt voor de hulp:P:)
  • IP logged

S

Suzanne__

#4: 23-08-2007, 14:35
Sowieso.. als mensen achter je rug om praten is nooit leuk.
Ik denk beter dat je daar even niet zoveel van moet aan trekken als dat het grootste probleem is, oke this best naar maar eerlijk gezegt: wat zou het jou moeten doen? Jij kunt er niks aan veranderen, this gewoon nou eenmaal zo. Leer jezelf accepteren.
Klinkt vrij lullig, maar ik denk wel dat je me snapt.

Nouja ik begrijp ook niet waarom jij word afgewezen omdat jij toevallig diabetes hebt? Dat zijn gewoon dan sowieso al NIET de ware meisjes even als je dat weet ;)
  • IP logged

B

BasS

#5: 23-08-2007, 21:41
JA je hebt gelijk, maar waar vind ik dan wel de  juiste meisjes want bijna iedereen doet zo :S? maakt niet echt uit waar ik ben :S maar ik begrijp je punten wel hoor maar ik vind het toch aardig moeilijk maar denk dat jij dat ook al begrijpt:P Wel bedankt voor de goeie adviezen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal