Skip to main content

Auteur Topic: vind hij me nou leuk?

i
  • Proeflid
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: jul 2015
vind hij me nou leuk?
OP: 08-07-2015, 20:30
hii, Er was een jongen die ik vorig jaar heel leuk vond ik kreeg zijn nummer en appte een paar x tot s'avonds laat  maar hij had al een vriendin ik vond dat heel jammer. toen ik naar zijn vriendin vroeg blokkeerde hij me meteen ik vond het heel raar maar ik ging weer gewoon door. ik volgde zijn insta, ik keek een keer op zijn profiel omdat ik wilde weten hoe het nu bij stond. er waren geen foto's met zijn vriendin en ook niet in zijn status... mijn vriendin zei dat het niks betekent en ik gewoon weer door moest gaan maar toch. toen in dit jaar merkte ik dat hij weer contact zocht, elke keer wanneer ik hem tegen kwam keek hij met die verlegen blik en een schattig lachje, zelfs een keer trok een vriend van hem zich naar mij toe maar hij verweerde zich en liep snel door ( nee hoor ik heb je niet gezien zo recht voor mijn gezicht) ook heel vaak kwamen verschillende jongens naar mij toe om te vragen of ik hem nog leuk vind, ik vond alles maar raar hij heeft toch al een vriendin? ik vroeg een een vriend van hem die ik kende of hij nog een vriendin had, hij zei ja en dat ze nu al wel 1 jaar lang hebben?!! Duss ik snap het niet. Wrm zoekt hij nog contact nadat hij me liet vallen en wrm vragen allerlei mensen of ik hem nog leuk vind misschien zie ik het verkeerd maar 1 ding weet ik zeker i don't know  :ownzed:
  • IP logged

m
  • Meester Lid
  • Man - 37 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: vind hij me nou leuk?
#1: 09-07-2015, 00:40
Waarom heb je nog interesse in die jongen ? Je weet dat hij een vaste vriendin heeft ?
  • IP logged

a
  • Oude Bekende
  • Vrouw - 23 jr
  • Aangemeld: jun 2015
Re: vind hij me nou leuk?
#2: 09-07-2015, 19:18
Raar geen idee vraag het hem zelf succes
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal