heyy ,
ik verveelde me op een avond en ik was gwn beetje geil .. dus ik ging op praatanoniem.nl en daar ontmoette ik niels , ik vertelde dat ik 16 was (ben 14) want ik dacht die spreek ik toch nooit meer , hij is 18 .. ik heb best een grote cupmaat ook voor mn leeftijd en dat vond hij wel leeuk , we hebben gesnapt en ik heb mn hele borsten laten zien en billen enso.. later zijn we gaan appeen en ik begon hem echt leuk te vinden we appten met veel xxjes en hij vond mij ook leuk maar t probleem is ik heb een vriendje waar ik.ook heeel erg veel van hou en die wil ik ook niet kwijt .. ik heb alles aan niels opgebiecht over mn leeftijd en dat ik vriendje heb maar hij vertelde dat hij zo verliefd.op me is dat het hem niks uitmaakt .. nu wil hij elke.x snappen je weet wel maar ik.wil dat niet meer .. die avond ben ik te ver gegaan , heb ik ook gezegd tegen hem maar dan zeg hij dat hij zich dr op verheugd had enso dat hij zo verliefd.op me is en dan zegt ie dat het oke is dat ik niet wil .. hij is wel super leuk en lief ..
wat moet ik.doen ? xx