Skip to main content

Auteur Topic: vind hij me leuk of niet

e
  • Oude Bekende
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: apr 2011
vind hij me leuk of niet
OP: 23-12-2015, 15:17
Ik ben verliefd op een jongen en heb wel vaak de indruk dat hij mij ook leuk vind maar ik weet het dus niet zeker.
Hij geeft namelijk verschillende signalen af.
Zo wil hij mij vaak helpen met dingen en probeert hij vaak contact met me te zoeken door te praten en is geinteresseerd in dingen die ik doe.
Maar hij appt me nooit en vraagt ook nooit of ik wil afspreken ofzo.
Ook kijkt hij me vaak heel lang aan.
Ik wil graag weten waar ik sta, of hij gewoon vrienden wil zijn of meer van me wil, wat denken jullie?
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: vind hij me leuk of niet
#1: 23-12-2015, 20:02
Volgens mij loopt er op dee aardkloot maar één persoon rond die antwoord kan geven op deze vragen van jou dus ik denk dat je ze daar moet stellen.

Een andere optie is dat jij hem eens uitnodigt. Het is tegenwoordig absoluut niet vreemd meer wanneer een meisje het initiatief.
Ooit, heel erg lang geleden zelfs, ben ik ook wel eens mee naar de bioscoop gevraagd door een meisje en dat meisje was ook nog een paar jaar jonger dan mij.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

a
  • Oude Bekende
  • Vrouw - 23 jr
  • Aangemeld: jun 2015
#2: 07-01-2016, 10:16
Spreek een keer met hem af of app een zet een op hoppelijk vind hij jou ook leuk
  • IP logged

• Meester Lid
  • pizza~raccoons~hugs~tango
  • Vrouw - 23 jr
  • Aangemeld: apr 2014
#3: 07-01-2016, 17:15
Ik ben het met happy_man eens, de enige die dat kan zeggen is hij zelf
Spreek hem een keer aan op een rustige, niet al te openbare plek aan of spreek een keertje met hem af en vraag het :)
En ohja, bij jongens kun je het beste recht door zee zijn. Gewoon zeggen dat je hem leuk vindt en of hij dezelfde gevoelens heeft voor jou. Niet teveel eromheen draaien ;)

Veel succes :)
  • IP logged

B
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2016
#4: 21-01-2016, 23:22
Hey!
Hoe staat het er nu voor? Heb je al actie ondernomen?
Misschien is hij wel te verlegen om een appje te sturen. Dat vind ik (als meisje dan wel) ook heel lastig. Zeker als ik geen onderwerp weet. Misschien durf jij hem een berichtje te sturen over huiswerk of een toets ofzo. Dan heeft hij iets om op te reageren!
Succes in ieder geval!
O en ps: je hoeft niet iets niet te snappen om een vraag te stellen, als je begrijpt wat ik bedoel  ;)
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal