Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd (denk ik)

B
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2016
Verliefd (denk ik)
OP: 21-01-2016, 20:40
Hi allemaal!
Ik heb gisteren een hele aardige jongen ontmoet toen ik met mijn moeder bij een vriendin van haar ging eten. Hij is een vriend van haar zoon en bleef ook eten. Door iets wat hij zei kwam ik erachter dat hij nog geen vriendinnetje had (sinds de basisschool niet meer, net als ik). Alleen omdat onze ouders erbij waren kon ik niet echt hem versieren of te opvallend doen ofzo. Maar ik vind hem echt in alles wat hij deed en zei super schattig. Ik ben nu 17, hij 18 of net 19, dus dat kan ook prima. Ik heb hem een vriendschapsverzoek gestuurd en dat heeft hij geaccepteerd, maar wat moet ik nu doen?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Liefs, Bloosje :-[
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Verliefd (denk ik)
#1: 21-01-2016, 21:07
Begin eens met een simpel gesprekje over koetjes en kalfjes te beginnen.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

B
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Vrouw - 26 jr
#2: 21-01-2016, 23:05
Is het niet heel raar dat ik dan een gesprek begin, terwijl ik eigenlijk geen onderwerp weet? En moet ik dat dan meteen doen? Of wachten tot hij een keer online is ofzo? Of sowieso twee dagen wachten? 
  • IP logged

• Oude Bekende
  • Man - 25 jr
#3: 22-01-2016, 09:53
Je kan toch gewoon vragen hoe zijn dag was, wat zijn hobby's zijn en zo'n dingen?
  • IP logged

B
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Vrouw - 26 jr
#4: 22-01-2016, 10:22
Hmm...
Ik denk dat het misschien wat raar is om uit het niets te vragen hoe het met hem gaat ofzo.
Ik kan misschien vragen hoe hij aan zijn kamer in amsterdam is gekomen, omdat ik daar wil gaan studeren volgend jaar? Gewoon om tips te vragen?
  • IP logged

• Oude Bekende
  • Man - 25 jr
#5: 22-01-2016, 11:53
Ik had pas ook zoiets alleen dan met een meisje. Ik was gewoon een gesprek begonnen van: Hoe gaat die? En toen stuurde ze dat weer terug enzo dus ik denk dat je je niet al te veel zorgen hoeft te maken.
Als die vraagt waarom je een gesprek bent begonnen kun je altijd zeggen dat je je verveelden of zoiets.

Zag dit pas op internet en past hier denk ik best goed bij: Worry is a total waste of time. It doesn't change anything. All it does is steal your joy and keeps you very busy doing nothing.
  • IP logged

B
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Vrouw - 26 jr
#6: 22-01-2016, 23:15
Mooie quote  ;D
Misschien is alleen twaalf uur 's nachts niet de beste tijd om een gesprek te beginnen  :P
Ik kijk morgen wel even.
Het enige waar ik bang voor ben, ook al weet ik dat et zonde is van mijn tijd, is dat hij tegen die vriend, waar ik hem leerde kennen zal zeggen dat ik raar hem een bericht stuurde, en dat hij dat dan aan zijn ouders zegt en die weer tegen de mijne enzo...
  • IP logged

B
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Vrouw - 26 jr
#7: 22-01-2016, 23:25
Maar kende je dat meisje eigenlijk al enigszins?
  • IP logged

m
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: apr 2015
#8: 23-01-2016, 12:35
Hallo
Een gesprek beginnen is niet heel moeilijk
Zeker niet via facebook doe ik ook altijd
Vraag hoe zijn dag was en probeer door te vragen wat ik meestal doe is of we elkaar omdebuurt vragen kunnen stellen om elkaar beter te leren kennen ;) en na een lang gesprek moet je gewoon een x vragen en of zeggen dat miss makkelijker is via whatsapp verder te praten. ;)
En of je verliefd ben denk het niet
Je vind iemand wss heel leuk maar verliefd zijn?
Leuk vinden en verliefdheid is echt groot verschil als je een x echt echt verliefd ben merk je dat echt wel je denkt de heele dag aan die persoon en komt niet je hoofd wat je ook probeert mijn eerste echt liefde zit nog steeds vast en denk nogsteeds aan haar en is al jaar geleden .. xD

• IP logged

• Oude Bekende
  • Man - 25 jr
#9: 23-01-2016, 13:47
Maar kende je dat meisje eigenlijk al enigszins?
Nee. Ik heb haar nu een keertje in het echt gezien, maar toen ik begon met praten niet nee.

Maar zeg nu eens gewoon hoi, zo moeilijk is het nou ook weer niet.
  • IP logged

B
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Vrouw - 26 jr
#10: 23-01-2016, 21:39
Ik heb daadwerkelijk een berichtje gestuurd waarin ik zei dat ik het heel leuk vind dat hij er woensdag was en hoe het met hem ging. Verder heb ik gevraagd hoe hij bezig was met het zoeken van een kamer. Nu maar wachten...
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal