Skip to main content

Auteur Topic: veet

r

roosjelieff

veet
OP: 12-08-2007, 11:32
hee,
ik heb pas veet ontharingscreme voor mn benen gekocht,
ik ging het dus uitproberen, en na 3 minuten haalde ik het eraf, maar toen ging het vreselijk jeuken!
ik MOEST gewoon even krabben maar toen ik krabte (toen was dat spul er al af) toen kwam er allemaal bruin viezigheid van mn benen af, het leef wel vel ofzo:S heel vaag
en nu zitten er alleen op mn linker been allemaal roze stippen, het zijn niet echt bultjes want je voelt niks, maar het is echt lelijk, het is nu 2 dagen geleden en het zit er nog steeds

wat is het en hoe gaat het weg?

alvast bedankt
xx :-*
  • IP logged

f

fph

Re:veet
#1: 12-08-2007, 14:11
misshien ben je er allergich voor en moet je mischien naar de dokter en houw het goed schoon dat helpt misschien ;D
  • IP logged

m

magiclover

#2: 12-08-2007, 14:45
ik denk ook dat je allergisch er voor bent.  want dat zijn namelijk allergische reacties

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

r

roosjelieff

#3: 13-08-2007, 14:32
gaat het dan nog wel weg?
maar ik snap het niet, het zit alleen op mn linkerbeen
  • IP logged

m

magiclover

#4: 14-08-2007, 10:28
na een tijdje
  • IP logged

r

roosjelieff

#5: 15-08-2007, 08:00
het is alweer bijna weg  ;D
maar ik ben bang dat als ik het nog een keer doe dat het dan weer komt
  • IP logged

m

magiclover

#6: 15-08-2007, 11:54
dat denk ik ook misschien meot je een creme kopen en kijken hoe je daar op reageert
  • IP logged

D

DruifJee7

#7: 27-08-2007, 21:01
Ik weet wel zeker dat je er alergisch voor bent!
Ik heb zelf ook eens veet gebruikt en kreeg precies hetzelfde! vooral niet meer gebruiken en lekker scheren met een scheermesje veel beter ook en minder last!

Kusjes Ilonaa
  • IP logged

t

totalwar

#8: 28-08-2007, 08:53
Let er wel op dat met scheren de haartjes kunnen irriteren als ze te kort zijn, dan krijg je kleine rode ringetjes om de haartjes en gaat het vreselijk jeuken, dit gaat uiteindelijk wel weer over, maar kan even rottig zijn.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

S

Something.else

#9: 28-08-2007, 19:52
Ik gebruik ook wel eens ontharingscreme van veet. Maar je moet het er na 3 minuten al af halen (by my staat dat erop).

Als je het langer laat zitten kan het gaan jeuken.
  • IP logged

r

roosjelieff

#10: 29-08-2007, 20:39
ja die heb ik ook, dta ging alleen de eerste keer niet zo goed, toen had ik et ook 3 minuten gedaan
maar de 2e keer kreeg ik geen iritaties, maar het ging wel heel erg plakken
dus ik denk niet dat ik het nog ga gebruiken
  • IP logged

A

Anne^^

#11: 18-09-2007, 20:12
Je bent denk ik allergisch, ik heb dat ook als ik mijn oksels scheer. die scheer is dus voortaan alleen maar met een ladyshave. daar heb ik helemaal geen last van ;)
x
  • IP logged

A

Anne^^

#12: 18-09-2007, 20:12
Je kunt voor je benen bijvoorbeeld ook van die waxstrips gebruiken!
  • IP logged

D

Danischa ;;

Re: veet
#13: 01-04-2008, 18:14
dat betekend,dat je een nieuwe laag huid krijgt doordat je te hard over je benen ben gegaan.
ik heb zelf ook veet gebruikt.. maar waardeloos.
  • IP logged

E

Elize

Re: veet
#14: 01-04-2008, 18:23
Probeer volgende keer de ontharingscreme voor de gevoelige huid, en laat het er iets minder lang op zitten. Ongeveer 2,5 minuut moet genoeg zijn. Was daarna de creme goed af met een washandje en warm water, en doe niet direct lotion op dat geparfumeerd is.

Dat 'bruine spul' is hoogst waarschijnlijk oude/dode huid die er vanaf kwam. Dat gebeurd wel vaker, maar niet alles tegelijk. Het kan komen dat het je nu opviel doordat de ontharingscreme dus te hardnekkig was.

Als je met andere ontharings creme weer last krijgt, kun je misschien eens langs de huisarts gaan en een allergie test doen. Maar meestal gaat het gewoon goed als je de juiste ontharingscreme gebruikt, op de juiste manier.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal