Skip to main content

Auteur Topic: Wat te doen?

A

Ano_Joker

Wat te doen?
OP: 17-11-2018, 14:32
Hi,
Ik heb het gevoel dat ik iemand leuk vind ik weet niet hoe ik zo iets zeker kan weten maar er is ook een ander probleem, de meid die ik leuk vind is 3 jaar jonger en had een relatie met een vriend van mij. Ik heb geprobeerd ze bij elkaar te houden dat is helaas niet gelukt na een misverstand tussen hun. Ik heb van mijn vriend en groten deels van de rest van mijn vriendengroep de schuld gekregen van het misverstand en heb het gevoel dat ik ze kwijtraak. Terwijl de meid mij niet de schuld geeft wat er toe leed dat ik veel met haar begon te praten. De rest van mijn vrienden is nog steeds boos op mij maar door het vele praten met de meid heb ik het gevoel dat ik haar leuk vind, ik durf het haar niet te vertellen want dan kan ik ook haar kwijt raken en houd ik niemand meer om mij heen over. Ik weet gewoon niet meer wat te doen als iemand mij zou kunnen helpen alsjeblieft neem contact met mij op alle hulp en adviezen zijn welkom.

Met vriendelijke groet Ano_Joker
  • IP logged

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Re: Wat te doen?
#1: 07-01-2019, 14:40
Hoi! Het is alweer een tijd geleden dat je dit bericht had geplaatst, maar ik zag dat niemand had gereageerd. Hoe gaat alles nu?
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal