Skip to main content

Auteur Topic: Uitmaken?

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Uitmaken?
OP: 29-03-2019, 22:57
Hey,
Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem maar er was nog niet op gereageerd.

Ik heb het gevoel dat ik 2jongens beide leuk vind. Mijn huidige vriend die de perfecte schoonzoon is, op de uni studeert en heel goed voor me is, maar hij houdt van carnaval en wintersport en pop/hiphopmuziek en ik niet en onze vrienden zijn verschillend
En mijn ex die vorig jaar mijn hart heeft gebroken over Whatsapp, en nu echt heel erg is verandert en verbetert. Hij is een muzikant en we hebben precies dezelfde muzieksmaak. Ik merk echt dat hij echt alles geeft nu, maar ja ik heb nu een vriend.

Ik weet niet of ik het wil uitmaken zodat ik even lekker single kan zijn, of dat ik bij mijn “perfecte” vriendje wil blijven. Misschien zijn ze allebei niet de juiste voor mij?

Ik zit hier al 3maanden mee en ik kom er gewoon niet uit.

Fijne dag en groetjes,
Jasmin
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Uitmaken?
#1: 01-04-2019, 19:18
Hai Jane,

Ik weet dat je op mij zit te wachten en ik kom bij je terug zodr ik mezelf weer een beetje mens voel.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Re: Uitmaken?
#2: 02-04-2019, 14:14
Ach jeetje, natuurlijk! Doe rustig aan. Sterkte/beterschap
  • IP logged

G
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 84
  • Vrouw - 23 jr
  • Aangemeld: nov 2014
Re: Uitmaken?
#3: 11-04-2019, 10:42
Heyhey,

Sorry voor mijn late reactie maar heb t forum niet in de gaten gehouden :x
Het enige advies dat ik je wil meegeven is dat mensen niet zomaar veranderen. Het kan zijn dat je ex heel erg veranderd lijkt, maar de kans dat dat oprecht is, is klein. Dat was in mijn ervaring iig zo.

Verder is het echt jouw keuze met welke jongen (of geen ofc) je gaat rn en das echt een gevoelskwestie waar ik geen invloed op heb.

Veel liefs xx
  • IP logged

L
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • 20 jr
  • Aangemeld: apr 2019
Re: Uitmaken?
#4: 28-04-2019, 06:42
Hey,
Als ik jou was zou ik het uitmaken. Gewoon zodat je kan kijken wat en wie je wilt. Het klinkt ook alsof je je huidige vriendje niet meer leuk vind. Ik hoop dat je hoer iets aan hebt.

XXX
  • IP logged

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Re: Uitmaken?
#5: 29-04-2019, 07:24
Heyhey,

Sorry voor mijn late reactie maar heb t forum niet in de gaten gehouden :x
Het enige advies dat ik je wil meegeven is dat mensen niet zomaar veranderen. Het kan zijn dat je ex heel erg veranderd lijkt, maar de kans dat dat oprecht is, is klein. Dat was in mijn ervaring iig zo.

Verder is het echt jouw keuze met welke jongen (of geen ofc) je gaat rn en das echt een gevoelskwestie waar ik geen invloed op heb.

Veel liefs xx

Hoi,
Bedankt voor je reactie!
Ik weet dat mensen niet echt veranderen, maar hij was altijd al een leuke jongen en is nu gewoon vooral veel volwassener geworden. Ook kwam hij erachter dat hij een hele domme fout heeft gemaakt en merkt dat hij echt helemaal voor mij wil gaan.
Op zo’n manier is hij gewoon “verandert”. Gewoon vooral volwassener en toch liever voor mij.
  • IP logged

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Re: Uitmaken?
#6: 29-04-2019, 07:26
Hey,
Als ik jou was zou ik het uitmaken. Gewoon zodat je kan kijken wat en wie je wilt. Het klinkt ook alsof je je huidige vriendje niet meer leuk vind. Ik hoop dat je hoer iets aan hebt.

XXX

Hoi,
Ja ik dacht er ook aan.. maar ik ben bang dat als ik ga dat ik dan niet meer terug kan... en het is echt een leuke jongen die heel goed voor me is.. ik mis gewoon die muziekklik die ik had met mijn ex echt heel erg.
  • IP logged

  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • 22 jr
  • Aangemeld: mei 2019
Re: Uitmaken?
#7: 29-05-2019, 16:20
Heyy ik wil een bericht plaatsen maar ik weet niet hoed dat moet weten jullie het??
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Uitmaken?
#8: 30-05-2019, 19:03
Volgens mij is het je al gelukt :)
Om spam te voorkomen moeten je eerste berichten eerst goedgekeurd worden.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal