Skip to main content

Auteur Topic: Toxic relationship

T
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • 22 jr
  • Aangemeld: aug 2019
Toxic relationship
OP: 14-08-2019, 16:26
 Hey,

Dus ik ben al 2 jaar samen met dezelfde jongen, we hebben super veel meegemaakt en ik hou zielsveel van hem.
Nu is het al voor de 2e keer uit gegaan en zijn we weer terug bij elkaar, dit is de laatste kans hebben we tegen elkaar gezegd.
Ik doe super hard mijn best om leuke dingen te doen en altijd gezellig te zijn, maar de laatste paar keren is hij erg boos en gefrustreerd naar mij, ik kan niks goed doen in zijn ogen. Vrienden om me heen zeggen dat ik bij hem weg moet en dat hij niet goed voor mij is, maar niemand ziet in hem wat ik zie.
Hij is een geweldige jongen maar het lijkt gewoon niet lekker te gaan en hij reageert het af op mij. Als ik hem er naar vraag zegt hij vrij weinig en krijg ik korte antwoorden zoals "het gaat prima" "niks aan de hand" en "gewoon moe".

Wat moet ik doen? want niks schijnt te werken en ik ga er kapot van en hij kan ook niet gelukkig zijn zo.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Toxic relationship
#1: 14-08-2019, 21:57
Hallot Tessa,

In de eerste plaats van harte welkom hier op het forum.

Wanneer ik je verhaal zo lees begin ik echt te twijfelen of jullie wel bij elkaar passen. Het is al 2 keer uit geweest en ondanks jouw moeite om het leuk te houden blijft hij boos en gefrustreerd tegen je.

Maar ik neem toch aan dat hij daar dan ook een reden voor heeft en je ook uit kan leggen wat er aan de hand is ? Zo niet dan lijkt het er sterk op dat hij eigenlijk helemaal niet meer bij je wil zijn en alleen al gefrustreerd is omdat hij bij jou moet zijn terwijl hij veel liever iets anders zou doen.

Om heel eerlijk te zijn vind ik dat hij behoorlijk respectloos met je om gaat. Ik lees ook nergens dat hij ook enige moeite doet om het leuk te houden tussen jullie, een eenzijdige relatie dus.

Ondanks dat jij hem anders ziet als de mensen in je omgeving ben ook ik van mening dat je deze jongen beter kunt laten gaan. Er zijn genoeg jongens die een meisje wel met respect behandelen en dat is ook wat jij verdient.

Sterkte,

Happy_Man
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal