slik, ik heb nog nooit zo'n moeite gehad dit op te schrijven
sommige op dit forum kennen mij al.
Ik heb nooit echt grote problemen gehad.
Het liefste zou ik een nieuw profiel aanmaken en het anoniem schrijven, maar ik ga het gewoon hier doen.
Ik had een vriend, ik noem hem even liam, omdat ik zijn echte naam niet durf te gebruiken.
Liam was 16, hij leek harstikke lief en gevoelig.
Hij woonde wel een beetje in de vekeerde buurt, maar ik d8 dat je niet alles mee kon hebben.
*ik slik even achter de computer *
In het begin was het prachtig, ik was nog nooit zo gelukkig geweest.
Hij stuurde me elke dag wel iets van 60 mails.
In het begin was het leuk, maar later werd het irritant, ik durfde msn niet meer op.
Maar als ik met hem was ging het allemaal goed, dan deed hij normaal enzo.
Tot, ik op kamp ging, ik was een week weg en ik had dit niet goed overlegd.
Zonder dat ik het wou, of merkte was ik voor hem zijn wereld geworden.
Hij kon niet leven zonder mij.
En dat in 1 week.
Toen ik terug kwam van kamp zei hij dat hij me haate en van me hield, en dat als ik hem nog een keer dat zou flikken dat hij me zou vermoorden.
Het ging steeds veder, ik moest elke dag bij hem zijn, hij bepaalde wat ik droeg, hij bepaalde met wie ik om mocht gaan (niemand) en hij bepaalde mijn leven.
Toen ik op een dag perongeluk een shirtje aan had gedaan met inkijk, heeft hij me geslagen.
Hij ging ook steeds veder, eerst alleen zoenen (dat eigelijk heel fijn was) maar later wou hij onder mijn shirt.
Ik wou dit niet, en ik ben best wel een persoon die dit zegt.
Maar ik hield van hem, ik wou hem niet kwijtraken.
Als hij me sloeg maakte hij het altijd goed met bloemen.
En hij zei elke keer, dit is de laatste keer het gebeurdt nooit meer ik beloof het.
Maar ik was het zat ik durfde niet meer, ik was doodsbang dacht aan zelfmoord, ik vond mezelf vies en klein.
Toen heb ik hem genegeerd.Ik zou geen woord meer.
Ik zweeg totaal, hier kon hij niet tegen en toen heeft hij het uitgemaakt, door de met een ander (jonger) meisje vandoor te gaan.
Maar wat moet ik nu, dat kind krijgt derek dezelfde behandeling als ik.
Ik durf nu niet eens een jongen aan te kijken.
Xjus f.