Tja dat is vaker dan mijn knipperlichtrelatie (niet stoplichtlichtrelatie

), mijne stond namelijk op 8 :p
Ik snap wel hoe het komt dat jullie uit en bij elkaar gaan. Kijk jullie gevoelens ebben een beetje weg (vooral door veel contact, is er op een gegeven moment weinig te zeggen en dan wordt het saaier en is er minder te beleven enzovoorts), op dat punt maak je het dan uit omdat je het niet echt ziet zitten.
Na die uitmaken, gaat het goed en blijven jullie vrienden. Maar als je dan weer bij elkaar komt, gaan de verliefdheidsgevoelens weer werken (dat is altijd zo en zal never veranderen). Dus dan nemen jullie weer met elkaar omdat je je dan weer verliefd voel.
Maar 1 vraag, vind je in die tijd dat de gevoelens weg zijn, andere jongens leuk, of vind hij andere meisjes leuk? Want als dit zo door blijft gaan maak je het alleen maar lastig. Kijk een afstandsrelatie is verrektes lastig en ik weet neit hoe oud jullie beiden zijn, maar als je ouder ben heb je nu eenmaal voordelen.
Dus jullie moeten echt gaan beslissen, is het het waard om verkering te hebben en zolang te wachten tot jullie elkaar vaker kunnen zien, of is het dat neit waard. En deze beslissing moet je nemen onder een nuchtere hoofd, dus niet wanneer je elkaar net weer zie en weer verliefd raakt en weer aan elkaar zit enzovoorts. En dan moet je het bij dat standpunt houden, ookal heb je er later spijt van, gewoon volhouden. Misschien kan je later kijken als je ouder ben en er meer mogelijkheden zijn, maar maak het nu nog neit lastig voor jezelf.
Groetjes,
Steffen