Skip to main content

Auteur Topic: hebben jullie dit ?

t

triiesja

hebben jullie dit ?
OP: 07-12-2007, 16:12
ja kom ik weer met een topic
nou kijk
ik he een stoplichtrelatie inpreciepe met een vakntie liefde
ik ken hem nu al 11 jaar
en heb denk ik al 12 kee rmet hem gehad
nu hbe ik weer mett hem de reden dat het eidere keer uit gaat is dus omdat we iedere keer zoiets hebben we kunnen niet zolang 3 weken :P zonder elkaar want wij mogen elkaar maar om de 3 weken zien.
en dan iedere keer na een half jaar kunnen we niet meer zonder elkaar en gaan weer trg bij elkaar
ik snap het zelf niet helemaal waarom het iedere keer iut is en dan weer aan
hebben jullie hier wel eens las van (gehad)
want ik hoor hier nooit wat op op het forum
  • IP logged

m

magiclover

Re:hebben jullie dit ?
#1: 07-12-2007, 16:40
ja ik heb er vaker van gehoort. maar nog nooit zelf mee gemaakt. probeer het gewoon aan te houden als dat niet lukt kijk dan of je echt verlieft op hem bent. als dat neit zo is. hou hem dan niet aan het lijntje.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

D

Dom blondje

#2: 08-12-2007, 13:09
Jah om de 3 weken is lang,
maar als je het uit maakt zie je elkaar alleen maar minder en minder
dus toch zou ik het proberen aan te houden
en wrm kan je hem nie vaker zien?

Veel succes nog  ;)
  • IP logged

t

triiesja

#3: 08-12-2007, 15:52
nou kijk ik kan hem maar om de 3 weken zien omdat we zelf nog niet mogen kunnen werken en onze ouders niet 1 van de rijkste zijn en aangezien een trein kaartje naar einhovenaardig wat kost kan het niet elke week dus daarom zeiden  onze ouders om de 3 weken en kijk ik hou egt van hem maar iedere keer verwaterd het na een tijdje en als we dan weer keer samen zijn verjaardag ofzo is het weer heel anders egt een heel raar verhaal snap het zelf soms niet.. maar t is egt waar
het kan niet vaker
maar we oroberen altijd ook wle aan te houden maar soms door de kleinste dingen wordt ej dan al boos dus ja
bedankt trouwens;)
  • IP logged

h

hymkelieverd

#4: 08-12-2007, 16:31
wrm bel je hem niet of stuur mailtjes naar hem of smsjes je hoeft tog niet altijd gelijk mnaar hem toe te gaamn..
  • IP logged

t

triiesja

#5: 08-12-2007, 21:12
1 dag niet naar hem gebeld of gesmsd is niet geleeft:P

Altijd doek dat
  • IP logged

r

roffa-delfs

#6: 08-12-2007, 21:24
nee nog nooit gehad maar als het goed voelt moet je het gewoon blijven doen ;D
  • IP logged

t

totalwar

#7: 10-12-2007, 09:57
Tja dat is vaker dan mijn knipperlichtrelatie (niet stoplichtlichtrelatie :P), mijne stond namelijk op 8 :p

Ik snap wel hoe het komt dat jullie uit en bij elkaar gaan. Kijk jullie gevoelens ebben een beetje weg (vooral door veel contact, is er op een gegeven moment weinig te zeggen en dan wordt het saaier en is er minder te beleven enzovoorts), op dat punt maak je het dan uit omdat je het niet echt ziet zitten.

Na die uitmaken, gaat het goed en blijven jullie vrienden. Maar als je dan weer bij elkaar komt, gaan de verliefdheidsgevoelens weer werken (dat is altijd zo en zal never veranderen). Dus dan nemen jullie weer met elkaar omdat je je dan weer verliefd voel.

Maar 1 vraag, vind je in die tijd dat de gevoelens weg zijn, andere jongens leuk, of vind hij andere meisjes leuk? Want als dit zo door blijft gaan maak je het alleen maar lastig. Kijk een afstandsrelatie is verrektes lastig en ik weet neit hoe oud jullie beiden zijn, maar als je ouder ben heb je nu eenmaal voordelen.

Dus jullie moeten echt gaan beslissen, is het het waard om verkering te hebben en zolang te wachten tot jullie elkaar vaker kunnen zien, of is het dat neit waard. En deze beslissing moet je nemen onder een nuchtere hoofd, dus niet wanneer je elkaar net weer zie en weer verliefd raakt en weer aan elkaar zit enzovoorts. En dan moet je het bij dat standpunt houden, ookal heb je er later spijt van, gewoon volhouden. Misschien kan je later kijken als je ouder ben en er meer mogelijkheden zijn, maar maak het nu nog neit lastig voor jezelf.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal