Skip to main content

Auteur Topic: wat als je hem nooit mer trug ziet? :'(

x

x-Anneliesje-x

Hoii..xx

Kga sinds 3 jaar elk jaar na Serfaus, een dorpje in Oostenrijk, normaal is ht een gewone vakantie ma deze keer was het anders. Ik leerde een heel toffe jonge kenne, en same met ng andere mense trok ik heel veel met hem op.En ik was echt smoor op die, ma hij was 2 jaar ouder en jah wa zou die ook in mij zien. ??? maar ja k vond da we toch goei vriende waren enzo en ik ging elke dagmet die zwemme ma toen vertrokke we trug na huis en die woont nie bij mij in de buurt, en afspreke met hem zou ik ook nie moge van mn ouders, k chat wel ng me die ma das toch nie hetzelfde

kmis die zo  :'(

en khad dan gevraagd of die mss volgend jaar dr ng is ging ma dan ging die in een adnere week als ons en mn ouders kon k nie overtuige

tis hard om te wete da k die nooit meer zal trug zien  :'(
en kzou die zo graag zegge da k van die hou ,
ma kdruf het gwn nie  :-(

zou k hem gwn vergete? ???
  • IP logged

r

roosje

als je verlieft bent is het moeilijk te vergete.
dus ja als je er veel mee chat voel je wss vlinders in e buik he ;)
maar probeer hm te gaan zien als een vriend.
tis mss moeilijk.
maar woont hij zover vn je af?
  • IP logged

n

nickozzz

je moet em denk ik gewoon vergeten.
oke als je verlieft bent is t niet makkelijk om zoiets te vergeten maar je moet je gedachten gewoon op iets anders gooien.
en denk maar de kans dat een vakantie liefde staande houd na de vaka is heel klein
  • IP logged

m

miszie.

Je weet wel waar hij woont he?
je kan aan je ouders vragen of je ergens tussenin jullie woonplaatsen mag gaan winkelen met een vriendin.
en dan komt hij met een vriend ofzo ook daarheen, en spreken jullie daar af!  ;)

x
  • IP logged

s

shyguy2

Vergeten is moeilijk, maar met zo'n afstand kan het haast niet anders.
Ik heb verkering met iemand gehad die exact 116 km van mij afwoont. Ik heb het een kwart jaar met haar uitgehouden, omdat mijn liefde voor haar heel sterk was, helaas gold het niet andersom..
Liefde op afstand is nu eenmaal moeilijk, vooral als het grote afstanden betreft, dus je moet hem maar als een goede vriend beschouwen, anders doe je jezelf alleen maar pijn ;)
  • IP logged

M

McLauu.Sosaur

Vakantievriendjes/vakantieliefdes/vakantiecrushes zijn leuk. Maar je moet er niet van uit gaan dat je ze ooit nog ziet na je vakantie.

Ik zou zelf geen verkering nemen op vakantie, of ik moest iemand leren kennen met wie het héél goed klikt en hij of zij moet toevallig vlakbij wonen ofzo, zodat we elkaar toch nog vaak kunnen zien.
Bovendien heb ik liever een lange verkering met iemand dan een vakantieliefde.

Crushes zijn ook wel leuk om te hebben.
En als je iemand op vakantie leuk vind, gewoon zeggen als je (denkt dat je) signalen opvangt van de ander.
Na de vakantie zie en spreek je elkaar toch nauwelijks meer, dus dan is het ook niet zo erg om een blauwtje te lopen.
Vakantie gaat gewoon om vrienden maken en het naar je zin hebben met ze. Daarbij worden de meeste mensen niet binnen een paar weken verliefd op iemand die ze daarvoor totaal niet kenden.
Je kan iemand natuurlijk wel léúk vinden, maar dat is iets heel anders als verliefd zijn op iemand.

Ik heb wel eens en crush gehad op een jongen toen we op vakantie waren. Mn zusje is er toen op een gegeven moment achter gekomen en die ging het toen dus aan die jongen vertellen xD echt genânt, maargoed. Zoals ik al zei: ik spreek hem amper (op msn, hij woont sowiezo te ver weg) en ik zie hem waarschijnlijk nooit meer.

Zet hem uit je hoofd.
Vakantieliefdes zijn leuk, maar alleen voor je  vakantie.
Daarna wordt het meestal toch niks
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal