Vakantievriendjes/vakantieliefdes/vakantiecrushes zijn leuk. Maar je moet er niet van uit gaan dat je ze ooit nog ziet na je vakantie.
Ik zou zelf geen verkering nemen op vakantie, of ik moest iemand leren kennen met wie het héél goed klikt en hij of zij moet toevallig vlakbij wonen ofzo, zodat we elkaar toch nog vaak kunnen zien.
Bovendien heb ik liever een lange verkering met iemand dan een vakantieliefde.
Crushes zijn ook wel leuk om te hebben.
En als je iemand op vakantie leuk vind, gewoon zeggen als je (denkt dat je) signalen opvangt van de ander.
Na de vakantie zie en spreek je elkaar toch nauwelijks meer, dus dan is het ook niet zo erg om een blauwtje te lopen.
Vakantie gaat gewoon om vrienden maken en het naar je zin hebben met ze. Daarbij worden de meeste mensen niet binnen een paar weken verliefd op iemand die ze daarvoor totaal niet kenden.
Je kan iemand natuurlijk wel léúk vinden, maar dat is iets heel anders als verliefd zijn op iemand.
Ik heb wel eens en crush gehad op een jongen toen we op vakantie waren. Mn zusje is er toen op een gegeven moment achter gekomen en die ging het toen dus aan die jongen vertellen xD echt genânt, maargoed. Zoals ik al zei: ik spreek hem amper (op msn, hij woont sowiezo te ver weg) en ik zie hem waarschijnlijk nooit meer.
Zet hem uit je hoofd.
Vakantieliefdes zijn leuk, maar alleen voor je vakantie.
Daarna wordt het meestal toch niks