Hee..
1) Over dat naar bed gaan: Iedereen is er klaar voor wanneer hij/zij er klaar voor is..
2) Wie zegt dat gamen voor jongens is? meisjes doen dit ook.. je bent vast niet de enigste!

3) Voetbal is ook niet alleen voor jongens.. Ik zit op voetbal en ben ook een meisje. Bij onze club hebben we 3 meiden teams van ong. 15 man.. dus dat zijn er al 45.. daarin ben je dus ook niet de enigste..
4) Rond de pubertijd word je meestal een soort van depressief.. dit heb ik ook gehad rond die tijd.
5) Met zelfmoord schiet je helemaal niiks op! Ik heb dit ook bijna gedaan.. maar zag gelukkis net op tijd in dat het niet veel zin had..
6) Laat die andere lekker praten! Trek je jezelf er niks van aan! Je bent heus geen jongen omdat je van voetballen en gamen houd. Ze moeten je accepteren hoe je bent. jij bent jezelf. en ieder mens is uniek. Als zij dat niet kunnen accepteren. Zyn het gewoon zielige mensen.
Als iemand zo iets tegen je zegt voelen ze zichzelf gewoon onzeker.. Pesters zijn meestal ook erg onzeker. Daarom pesten ze. Zodat iedereen hun stoer vind..
Zit er niet te veel mee..
Succes. xxx