Skip to main content

Auteur Topic: Ben ik Gek? ???

H

Help me

Ben ik Gek? ???
OP: 08-03-2007, 16:54
Heej mensen.
Ik wil wat vragen
ik heb hier een lijstje met dingen.

-Ik ben 13 jaar en al heel vroeg naar bed geweest met iemand.
-Ik ben een meisje en ik houd van gamen.
-Ik houd ook van voetbal heb er zelf ook opgezeten.
-In groep 6 tot groep 8 ben ik depresief geweest.
-Ik heb aan zelfmoord gedacht(bijna alleen maar)
-Andere zeggen dat ik me als jongen voordoet

ik wil graag raad kan je me helpen?? ??? ??? ???
  • IP logged

S

Something.else

Re:Ben ik Gek? ???
#1: 08-03-2007, 17:15
Hee..

1) Over dat naar bed gaan: Iedereen is er klaar voor wanneer hij/zij er klaar voor is..

2) Wie zegt dat gamen voor jongens is? meisjes doen dit ook.. je bent vast niet de enigste! :)

3) Voetbal is ook niet alleen voor jongens.. Ik zit op voetbal en ben ook een meisje. Bij onze club hebben we 3 meiden teams van ong. 15 man.. dus dat zijn er al 45.. daarin ben je dus ook  niet de enigste..

4) Rond de pubertijd word je meestal een soort van depressief.. dit heb ik ook gehad rond die tijd.

5) Met zelfmoord schiet je helemaal niiks op! Ik heb dit ook bijna gedaan.. maar zag gelukkis net op tijd in dat het niet veel zin had..

6) Laat die andere lekker praten! Trek je jezelf er niks van aan! Je bent heus geen jongen omdat je van voetballen en gamen houd. Ze moeten je accepteren hoe je bent. jij bent jezelf. en ieder mens is uniek. Als zij dat niet kunnen accepteren. Zyn het gewoon zielige mensen.

Als iemand zo iets tegen je zegt voelen ze zichzelf gewoon onzeker.. Pesters zijn meestal ook erg onzeker. Daarom pesten ze. Zodat iedereen hun stoer vind..

Zit er niet te veel mee..

Succes. xxx
  • IP logged

H

Help me

#2: 08-03-2007, 19:00
het probleem is dat ik er wel mee zit.
  • IP logged

S

Something.else

#3: 08-03-2007, 21:03
Dan moet je er met iemand over praten..

Je moet het uit je hoofd krygen.. en ik denk dat dat de beste manier is..

Zoek iemand die je vertrouwt..

Enne je kan altijd met my praten.. stuur me dan gewoon een pm (personal message)

Succes xxx
  • IP logged

H

Help me

#4: 09-03-2007, 08:25
maar het probleem is dat ik bijna niemand vertrouw.
Ik ben vroeger gepest, met allemaal dingen zoals: jij bent dik lelijk en vriendloos.
zo voel ik me nu nog steeds.
Ik neem heel moeilijk mensen in vertrouwen.
Maar ik hou het liever voor me maar ik zit er wel mee.
  • IP logged

S

Something.else

#5: 09-03-2007, 16:00
Als je het liever voor je houd blijf je ermee zitten.

kyk; Ik zeg niet dat je moet praten.. ieder zn eigen manier.. maar als je er vanaf wilt.. zou ik als ik jou was echt gaan praten..

Er is vast wel iemand te vertrouwen..

Ookal ben je gepest.. kyk ik heb genoeg mensen die gepest zijn vroegerr.. en die praten er ook allemaal over met me..

Jij hebt ook vast wel iemand die je kan vertrouwen! :)

Sterkte!
  • IP logged

H

Help me

#6: 09-03-2007, 18:33
nejj echt niet
  • IP logged

m

melly16

#7: 04-04-2007, 22:27
heyhey

ik ben ook zoals jij ik heb ook zelfmoord pogingen gehad (soms denk ik er nog aan ) het is moeilijk om jezelf er van af te zetten klopt maar als je het wilt lukt het.
ik snap dat met die jongen gedoe ook ik ben ook een meisje ik heet melissa en doe techniek iedereen op school noemt mij manlissa daar blijf ik ook mee zitten maar ik zeg et ook nie snel omda ik ook bijna niemand vertrouw het is moeilijk om er mee om te gaan ik ben 12 jaar gepest en ze doen het nog k word gwn in een put gezogen maar ik ben mezelf proberen aan het opbeunen door te zeggen ik luister nergen meer naar ik ben mezelf dit is mijn leven da wil ik door niemand laten verpesten dus waarom zou k me druk maken over andere tog ?
dikke kus van mij
  • IP logged

S

Something.else

#8: 05-04-2007, 22:01
Als jij techniek leuk vind, dan vind jij dat.. Je moet de dingen die je leuk vind niet vermijden omdat andere je anders een man vinden ofzo.

Jij bent jezelf.. en dat moeten andere respecteren! Ik vond techniek ook altijd leuk op schooll.. Dat is heus niet alleen voor jongens hoor!

met zelfmoord los je niks op. dit heb ik al vaak genoeg op dit forum gezegt, dus ga het niet nog een keer helemaal uitleggen.

En zoals je zelf al zegt. Waarom zou je je druk maken om anderen? Het is jou leven !

Succes.
  • IP logged

I

Ilse

#9: 06-04-2007, 13:06
Hoi,

Het maakt toch niet uit wat je graag doet en wat niet. Als jij je zo goed voelt, wrm niet dan??

Stel dat je een andere studie volgt, terwijl je toch technieken wil doen. Dan krijg jij er later spijt van. Had ik toen maar dat gedaan. Dus je moet je keuze niet laten beïnvloeden door anderen. Je moet doen wat je zelf wilt. Ook speel je voetbal ofzo, als je dat graag doet, wrm zou je dat dan niet doen. Je zult zien dat je het later dan ver zult schoppen (letterlijk en figuurlijk  :))

Veel succes !!

Grtz Ilse
  • IP logged

M

MiHa

#10: 23-05-2007, 14:58
Als mensen zeggen dat je een jongen bent omdat je voetbal en gamen leuk vind, dan moet je je er niks van aantrekken. Van je depressiefheid ben je af dus dat is ook geen probleem meer, dan krijg je dat je vroeg met iemand naar bed bent geweest. Nouen ? je hebt het gedaan en er is niks meer tegen te doen. Het zijn geen afschuwelijke problemen en je hoeft je er geen zorgen over te maken.

xx
Isjee
  • IP logged

m

manon

#11: 29-05-2007, 19:49
In groep 6 tot groep 8 ben ik depresief geweest.

beter gezegt ik heb het ong van groep 6 en nu nog en zit nu in de 1e en heb der selfs voor bij spatie gezeten en daar ben ik weggegaan om dat ik het niet meer wou en daar heb ik nu spijt van ik ben nog wel eens depresief  
  • IP logged

P

Popje

#12: 17-07-2007, 22:37
laat ze maar praten laat ze maar denken...
zolang dat jij er maar niet depresief van wordt

en ik geloof dat je in geen geval gek bent want ik houd ook van gamen en voetbal 8)

kusje popje :-*
  • IP logged

s

shyguy

#13: 18-07-2007, 00:14
als jij denkt dat meisjes niet gamen check dan flyff. gpotato.com

en dat je niemand vertrouwt, je bent hier anoniem, en wij zijn hier allemaal met een reden: om te helpen en om geholpen te worden. zelf ook geen zin meer in het leven gehad, kwerd zelfs zo erg dat ik met onze schoolverblijf in engeland depressief werd in het openbaar van het engelse volk EN mijn klas (zij steunden mme dan nog uit medelijden, dat vrolijkte me echt op)
het is je eigen keus om niet meer te zeggen, dat nemen wij niet an je af, maar 1 ding is zeker: WIJ in dit forum respecteren iedereen die hier ook is, en daar hoor jij ook bij ;)

nu geef ik de beurt door aan iemand anders :)
  • IP logged

n

ns7

#14: 18-07-2007, 07:40
Ik ben ook een meisje dat van voetbal houdt en half jongen ben ;D ???
ma das toch nie je voelt zoals je je voelt als je wilt prat stuur dan ma een email naar ********@hotmail.com
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 18-07-2007, 12:29 door Totalwar »

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal