Skip to main content

Auteur Topic: uit elkaar..

x

xx-lekkerste-xx

uit elkaar..
OP: 28-01-2010, 13:02
Hallo allemaal,

Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen want ik zit er nogal doorheen:$

Ik had een vriend en we hadden vandaag 9 dagen.
Maar daarvoor waren we al 4/5 weken met elkaar bezig en toen hadden we ook al iets meer niet definitief.

Maar nu smsde die me zondag: sorry schatje ik snap best als je het nu uitmaakt of boos word maar ik heb met een ander gezoend het spijt me.

Toen hebben we kei veel gepraat en we moesten ook alletwee huilen toen we het erover hadden maar, omdat ik zoveel van hem hield heb ik het hem vergeven.

Nu kreeg ik vandaag om 11 uur een smsje (toen was ik net uit en dat wist hij) met erin : sorry schatje maar ik maak het uit.

Op dat moment liep ik midden in Nijmegen dus ik was niet van plan om overstuur te worden enzo. Toen ben ik naar huis gegaan en toen ging ik nadenken en met vriendinnen praten maar, nu besef ik pas hoe fucking erg ik van hem hou en hoe erg ik hem mis.

Maar ik heb nu echt het gevoel dat het aan mij ligt en dat ik lelijk of dik ben of weet ik veel wat:$

En nu is er nog zon meisje en die vind hem al kei lang leuk al voordat ik hem kende. Zei zegt nu tegen vriendinnen van mij oh hij is nu van mij blabla maar, hij zegt wel altijd tegen mij dat hij haar niet mag en lelijk vind. Alleen ik ben zo bang dat die straks iets met haar krijgt en ik wil hem echt heel graag terug

weten jullie mischien hoe ?:$
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: uit elkaar..
#1: 28-01-2010, 14:49
Lekkerste,

Ga niet aan jezelf twijfelen. Om heel eerlijk te zijn vind ik deze jongen een beetje een zwakkeling. Eerst stuurt hij je een SMS-je in de hoop dat jij het daarop uit zult maken. Pas wanneer jij dit niet doet durft hij het zelf uit te maken.

Deze jongen is nog nog zo stoer dat hij je het niet eens zelf durft te vertellen en het via een SMS-je doet. Lekker veilig want dan is de kans dat er vragen komen gering.

Kijk eens in de spiegel en zeg tegen jezelf: Kijk eens wat een kanjer die gozer laat lopen. Jij bent toch veel meer waard dan een jongen die zo respectloos met je om gaat ?

Enne, hoe je hem terug krijgt ? Niet denk ik. Daarvoor zijn er 2 nodig en hij wil niet. Om heel eerlijk te zijn denk ik dat je zo'n jongen ook helemaal niet terug moet willen hebben.

Sterkte,
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

x

xx-lekkerste-xx

#2: 28-01-2010, 17:47
oke je hebt denk ik wel gelijk:$
maar het is gewoon zo moeilijk.. omdat ik heb zoveel voor hem gedaan. en als die ruzie had met zn ouders of als er iets was ging ik die zelfde avond nog naar zijn huis en allemaal zon dingen:$
dus dan is het best wel moeilijk te geloven dat je nu zo hard genaaid word:$

xx(L)
bedankt voor je advies..
  • IP logged

• Meester Lid
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: jun 2009
#3: 28-01-2010, 21:30
Ik snap dat je hem vergaf toen hij vreemd was gegaan, dat zou ik immers ook doen als hij huilend voor je zat om het samen uit te praten.
maar uit dit verhaal blijkt wel dat je té goed voor hem bent.
Hij maakt het uit, via een smsje; je zag het waarschijnlijk niet eens aankomen?

Hoe moeilijk het ook is, probeer erover heen te stappen zegmaar; doe leuke dingen met vriendinnen en denk aan hoeveel leukere jongens er nog zijn, die je wél waard zijn.

Succes! X
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal