Hallo allemaal,
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen want ik zit er nogal doorheen:$
Ik had een vriend en we hadden vandaag 9 dagen.
Maar daarvoor waren we al 4/5 weken met elkaar bezig en toen hadden we ook al iets meer niet definitief.
Maar nu smsde die me zondag: sorry schatje ik snap best als je het nu uitmaakt of boos word maar ik heb met een ander gezoend het spijt me.
Toen hebben we kei veel gepraat en we moesten ook alletwee huilen toen we het erover hadden maar, omdat ik zoveel van hem hield heb ik het hem vergeven.
Nu kreeg ik vandaag om 11 uur een smsje (toen was ik net uit en dat wist hij) met erin : sorry schatje maar ik maak het uit.
Op dat moment liep ik midden in Nijmegen dus ik was niet van plan om overstuur te worden enzo. Toen ben ik naar huis gegaan en toen ging ik nadenken en met vriendinnen praten maar, nu besef ik pas hoe fucking erg ik van hem hou en hoe erg ik hem mis.
Maar ik heb nu echt het gevoel dat het aan mij ligt en dat ik lelijk of dik ben of weet ik veel wat:$
En nu is er nog zon meisje en die vind hem al kei lang leuk al voordat ik hem kende. Zei zegt nu tegen vriendinnen van mij oh hij is nu van mij blabla maar, hij zegt wel altijd tegen mij dat hij haar niet mag en lelijk vind. Alleen ik ben zo bang dat die straks iets met haar krijgt en ik wil hem echt heel graag terug
weten jullie mischien hoe ?:$