Skip to main content

Auteur Topic: gezoent met een ander

n

naxos

gezoent met een ander
OP: 18-07-2011, 18:16
heyy

ik heb nu een maand met me  vriendin zij is 15 ik ben 19 ze is echt super lief
maar ik heb een fout gemaakt nu ze op vakantie ze is drie weken weg
en heb een paar keer afgesproken met haar beste vriendin en heb ook met die vriendin gezoent
omdat wij al langere tijd wat voor elkaar voelen
het is niet alleen bij zoennen gebleven
weet nu niet wat ik moet

grzz naxos
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: gezoent met een ander
#1: 18-07-2011, 18:25
Gewoon niets doen.

Die beste vriendin vertelt het wel aan jouw vriendin. En daarna ben je ze allebei kwijt.

Geen probleem van maken dus.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

n

naxos

#2: 18-07-2011, 18:28
zo is ze niet want ze gaat mijn vriendin dus laten vallen
  • IP logged

m

maraa

#3: 18-07-2011, 18:42
als je een beetje respect voor je huidige vriendin hebt,
vertel je het haar gewoon eerlijk en laat je ze allebei met rust,
ik weet niet maar het is erg gemeen om te zorgen dat 2 vriendinnen elkaar moeten verliezen,
omdat jij zo nodig vreemd moet gaan.....
als je nou eerlijk tegen je huidige vriendin was geweest voor je iets met die ander deed en het uitgemaakt had,
had je nog een redelijke eerlijke kans om met haar vriendin iets te krijgen,
nu is het wel mogelijk, maar dan moet je wel bedenken dat je echt heel gemeen doet en het bovendien asociaal is

• IP logged

J

Janneman

#4: 18-07-2011, 20:45
Beste Naxos,

Je hebt na jou verhaal twee wat minder leuke slash verwijtende reacties gekregen die overigens naar mijn mening begrijpelijk zijn.
Maar je komt hier duidelijk voor advies en niet alleen om te horen dat wat je gedaan hebt niet hoort.

Als je vreemd kan gaan dan kan en zul je ook de verantwoordelijkheid moeten nemen om dat fatsoenlijk op te lossen.

Dus als eerste vertel jou vriendin eerlijk wat er gebeurd is.
Als tweede bedenk, en bespreek, wat jij en die meid waarmee je vreemd gegaan bent verder willen in de toekomst.
Besef dat je je vriendin waarschijnlijk kwijt raakt en de relatie tussen de twee dames ook niet vlekkeloos zal lopen of voorbij zal gaan.

Bedenk voor je zelf ook goed waarom het zo gegaan is. Als je die andere meid simpelweg gewoon leuker vindt, doe het volgende keer dan zoals Maraa zegt en maak eerst een einde aan een relatie voor je de volgende begint. Iets met fatsoen en dat valt, zeker op jou leeftijd, toch echt wel te verwachten van iemand in een wat serieuzere relatie.

By the way....
ik weet niet maar het is erg gemeen om te zorgen dat 2 vriendinnen elkaar moeten verliezen,
omdat jij zo nodig vreemd moet gaan.....
Hier ben ik het niet helemaal mee eens.
Ja, het is gemeen tegenover zijn vriendin en ja die twee zullen elkaar misschien moeten verliezen
However, die andere meid heeft hier evenveel schuld aan dus als die elkaar verliezen is dat haar eigen schuld vind ik.
Naxos is verantwoordelijk voor zijn relatie en die andere meid voor haar relatie met de (nog) huidige vriendin van Naxos.

Ernst
  • IP logged

A

Anoniempke

#5: 18-07-2011, 21:30
het is toch wel erg als je zoiets doet,
maar als je de andere vriendin leuker vindt dan heb je misschien wel een goed besluit genomen

het slimste is het uitmaken zodra je huidige vriendin terug is en haar misschien ook uitleggen wat er is gebeurd in de tijd dat zij er niet was.

het is natuurlijk wel jammer dat de vriendschap verbreekt tussen die 2 vriendinnen maar als je de ander leuker vindt en zij jouw en jouw huidige vriendin jouw ook nog steeds leuk vindt maar dan raar gaat doen tegen de andere dan is het misschien wel slim dat de vriendschap verbreekt maar het is toch altijd jammer

groetjess Anoniemke
veel succes ermee
en hopelijk komt het allemaal wel nog goed
  • IP logged

m

maraa

#6: 18-07-2011, 22:46
By the way....Hier ben ik het niet helemaal mee eens.
Ja, het is gemeen tegenover zijn vriendin en ja die twee zullen elkaar misschien moeten verliezen
However, die andere meid heeft hier evenveel schuld aan dus als die elkaar verliezen is dat haar eigen schuld vind ik.
Naxo is verantwoordelijk voor zijn relatie en die andere meid voor haar relatie met de (nog) huidige vriendin van Naxos.
het is begrijpelijk dat je dat vind, maar ik verwacht dat iemand van 19 toch wel een groter idee heeft van de gevolgen en een stuk volwassener en dus ook verantwoordelijker is dan een meisje van 15,
En ja mijn reactie is fel en niet aardig, maar ik ga er geen sorry voor zeggen, want ik meen het geheel. Maar laat ik het zo zeggen denk na over de gevolgen:  de angst van het meisje ik weet niet als ik 15 was geweest en mijn vriend van toen had dat toen geflikt zou ik in die tijd de komende jaren geen relatie meer aan durven te gaan uit angst dat hij toch wel vreemd zou gaan met een andere vriendin.... 15 is (of iig wat ik in mijn vriendengroep duidelijk merkte) een kwetsbare leeftijd. Overigs voelt het waarschijnlijk ook als veraad aan en dat ze t gevoel krijgt gebruikt te zijn. En ja die beste vriendin is geen goede beste vriendin dan ( misschien te zwart-wit gezegd, maar toch), maar als zij niets met elkaar nemen hebben ze nog een kans bevriend te blijven, al zou die 'vriendin' (vind eik niet dat ze nog een vriendin te noemen valt) veel goed hebben te maken, en anders blijf ik erbij dat het onrespectvol is voor de huidige vriendin.
Maar oke als je toch een relatie met die beste vriendin aan wilt, heb dan in ieder geval het respect minstens 2 of 3 weken te wachten, nadat je het hebt uitgemaakt.
Ik snap gewoon echt niet dat je dat iemand aan kan doen. Overigs is dit alleen een verwijt op wat je gedaan hebt, voorderest geen idee hoe je bent dus zal ik niet over jou verder oordelen. Verder ga ik hier niet meer op reageren, omdat ik dat wat ik het belangrijkste vind gezegd heb en ik er niet van houd mensen of situaties aan te vallen, maar dit gaat tegen mn rechtvaardigheidsgevoel in om niets over te zeggen.
Ok na dit dan ook advies over wat te doen, ik denk niet dat je het nog van me wilt horen na dit alles, maar toch: Om de gevolgen van hierboven niet zo ver te laten komen, moet je iig voor je huidige vriendin er zijn, eerlijk haar vertellen wat er is gebeurd en waarom het is gebeurd (recht in het gezicht geen mail), als het je spijt excuses aanbieden, en eerst een paar weken wachten voor je met haar beste vriendin neemt. je weet dat je haar pijn doet dus heb ook begrip voor haar pijn, geef haar het recht boos/verdrietig erom te zijn en dat te uiten. Praat ook met haar over hoe jullie dit verder moeten gaan, als vrienden of niet. Sterkte ermee
  • IP logged

J

Janneman

#7: 19-07-2011, 15:33
En ja mijn reactie is fel en niet aardig, maar ik ga er geen sorry voor zeggen
Jij hoeft geen sorry te zeggen hoor! Ik ben het verder gewoon helemaal met je eens.
Ik wou alleen maar zeggen dat deze zin:
"ik weet niet maar het is erg gemeen om te zorgen dat 2 vriendinnen elkaar moeten verliezen, omdat jij zo nodig vreemd moet gaan"
(vind ik) net klinkt alsof dat andere meisje er helemaal niks aan kan doen.

Ik zou zeggen Naxos, laat jij maar eens horen wat jij ervan vindt en wat je er aan gaat doen!?

Ernst
  • IP logged

I

Ikhouvanje

#8: 19-08-2011, 15:23
Als ze die beste vriendin van je vriendin je vriendin gaat laten vallen zijn ze geen echte vriendinnen.. Want echte vriendinnen zouden dat niet doen. Als ik jou was zou ik het gewoon eerlijk tegen je vriendin zeggen en afwachten hoe zij gaat reageren. Daarna kan je pas verder kijken naar wat je gaat doen, want misschien zegt die beste vriendin van haar wel tegen jou dat ze haar gaat laten vallen maar kan ze het helemaal niet.. Succes..
  • IP logged

K

Karian

#9: 25-08-2011, 12:24
Als ze die beste vriendin van je vriendin je vriendin gaat laten vallen zijn ze geen echte vriendinnen.. Want echte vriendinnen zouden dat niet doen. Als ik jou was zou ik het gewoon eerlijk tegen je vriendin zeggen en afwachten hoe zij gaat reageren. Daarna kan je pas verder kijken naar wat je gaat doen, want misschien zegt die beste vriendin van haar wel tegen jou dat ze haar gaat laten vallen maar kan ze het helemaal niet.. Succes..

Meen je dat nou? Hoe zou jij je voelen als je beste vriendin vreemd zou gaan met jouw vriendje?
Ik zou er niet bepaald blij mee zijn. Ik denk dat als ze echte beste vriendinnen waren geweest, je in eerste instantie fout al niet had moeten maken!

Verder ben ik het eens met de bovenstaande commenteren. Eerlijkheid gaat voorop. Jouw vriendin verdiend het om eerlijkheid van jou te horen te krijgen. Ga er niet vanuit dat ze het je vergeeft en gewoon met je door wil; het is nou eenmaal een actie waar je niet blij van wordt, als je vriendje die uit haalt.

In de toekomst zou ik er heel goed over nadenken voordat je aan dit soort dingen begint... je kwetst iemand tot in z'n ziel, en soms houden meiden of jongens die dit meemaken er wel degelijk een trauma aan over. In dit geval zou het bijvoorbeeld kunnen dat jouw huidige vriendin niet meer met gemak vertrouwen kan hebben in een toekomstige relatie en haar vriend met geen enkel meisje meer vertrouwd... en dat verpest het gewoon voor haar en voor hem.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal