Skip to main content

Auteur Topic: ik ben een idioot!!!!!!!!!!

m

maske938

ik ben een idioot!!!!!!!!!!
OP: 20-06-2007, 13:50
heyzz iedereen

ik vind mezelf laf
ik snij in me armen maar op school kwamen de grootste
roddelkonten daar achter me lief weet het nu ook maar...

het ergste is dat ik er niet mee kan stoppen mijn pa is alcohol en drugs verslaafd ik zag hem al reeds 3 maanden niet ik negeer hem sinds hij een rechtszaak tege me ma begon

ik krijg bang van mezelf ik ondernam een zelfmoordpoging met de pillen van mama ze moet zware pijnstillers nemen

hoe moet ik stoppen
  • IP logged

m

magiclover

Re:ik ben een idioot!!!!!!!!!!
#1: 20-06-2007, 16:10
als je wil stoppen moet je ten eerste en sterke wil hebben maar ze tehoren heb je die wel. je heb een zwaar leven ze te lezen.
zelfmoord is nooit en te nimmer de goede oplossing je doet er heel veel mensen mee pijn dus doe het niet.

om te stoppen met snijden ik denk zelf dat je het moet afbouwen en zo helemaal niks meer doet.

succes ik hoop dat het je lukt

Groetjes,

Charelle

PS: je bent nooit laf
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 20-06-2007, 18:17 door totalwar »

t

totalwar

#2: 20-06-2007, 18:25
Zoals Charelle zegt,

Je bent nooit laf, elk klein dingetje dat je doet kost moed en lef. Vooral het durven bekennen en omgaan met moeilijke dingen, dus noem jezelf niet laf...

Het snijden is een verslaving geworden en hoe je eraf komt ligt eraan hoever je ben, als je er niet meer vanaf kan komen, dan zal je het moeten vervangen voor een minder erge verslaving. Wat dat is weet ik niet, daar moet je zelf achter komen.

Als het niet zo erg is, dan moet je iemand hebben die je steunt en helpt ervanaf te komen. Dit kan je vriendje zijn of iemand waar je goed mee om kan gaan of waar je veel contact mee heb. Dan moet je beloftes maken die moeilijk zullen zijn, maar als het je lukt dat je een soort beloning zal krijgen (wat het dus weer aangenamer maakt) en als het mislukt, dat je dingen juist niet krijg, waardoor het onaangenaam blijft.

Sterkte en je kan het aan als je het maar wil!

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

fph

#3: 21-07-2007, 18:27
sterke wil en geleidelijk stoppe met snijden want wat heeft het voor nut ???
  • IP logged

N

Nibs

#4: 21-08-2007, 00:51
niet doen!! kinderen uit zulke families worden meestal (meestal) heel erg succesvol in heel leven, omdat je die drive hebt om niet zoals je ouders te worden.

doe gewoon je best in school en succes :D
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal