Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd wat moet ik doen?

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: Verliefd wat moet ik doen?
#150: 10-08-2012, 16:15
haha jaa dat denk ik wel, gewoon lekker op de bank, kan ze op mijn borst gaan liggen ;)
moet ik eff extra gaan trainen deze maand...
Alleen jammer dat baantjes zwemmen maar 1 of 2uurtjes kan :(
In Eindhoven kun je voor bijna een hele dag baantjes zwemmen, en dan kun je zelf kiezen wat je gaat doen..
jammer dat dat bij mij niet kan.
Nja ik kom er wel uit denk ik. ;p
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

N

Nick123

#151: 10-08-2012, 16:50
Ja & in een maand trainen krijg je ongeveer niks voor mekaar eh :P

En er zijn zat trucjes om te pijlen hoe ze voor de situatie staat. Als je het met zelfvertrouwen doet is bijna alles goed. * Pakt r hand* *ziet ondertusse reactie* ''Je hebt echt mooie/schattige handen'' * begint op hand te kriebelen/masseren *

En van zulke dingen heb je er duizenden^^ En die ik net beschreef is wel een goeie, een aantal keer gebruikt ^^ Vooral zeggen dat 't schattig is is leuk, want dat doet ongeveer niemand & is onverwacht. Bovendien kan je vanaf hier alle kanten op ''Weet je waar dat (masseren/kriebelen) ook heerlijk is?'' *kiest andere plaats uit*. Als je dat dan even gedaan hebt (en ze vindt t heerlijk) dan voel je de spanning zegmaar echt stijgen.
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#152: 10-08-2012, 17:10
Haha heel veel kan er ook niet veranderen, kan aleen mn buikspieren wat duidelijker uit laten komen maar als ik dat te veel doet word dat erg lelijk...
Met extra bedoel ik eigenlijk 2x in de week baandjes zwemmen een uur lang of 2uur of langer als dat van hen mag en kan ;p
De rest van de dagen blijf ik gewoon mijn normale training doen.

Hahaha jaa dat trukje is zeker heel slim ;)
Dee een vriend van me een keer ging ze helemaal blozen. ^^
Ja masseren is een hele goede manier om een meisje te fixen ;)
Gelukkig heb ik vaak meisjes&jongens gemasseerd omdat ik dat volgens hen goed kon,
dus ben er wel een beetje goed in denk ik, eigenlijk is het gewoon heel zachtjes doen. ^^

• IP logged
Live, Laugh, Love <3

O

Opradah1

#153: 10-08-2012, 17:14
Heeyy uhhhm... Nick, wanneer kom je langs ;)? Hahahahaha

Gwn jezelf zijn is ook heel belangrijk, nooooit jezelf voordoen alsof je alles bent!! Dat is iets waar heel veel meiden op afknappen! En als je verlegen bent en iets nerveus, vinden de meeste ook enkel lief (ik bv wel, en ik weet veel meer meiden ook!)

Laat t gwn over je heen komen en heb het gezellig, doe wat je gevoel je ingeeft en als je een move maakt...let dan op haar reactie hierin, ga niet pushen.. Al het haar te snel gaat laat het dan ff en ga niet verder dan zij wilt. (al denk ik absoluut niet dat je dat van plan was! )
  • IP logged

N

Nick123

#154: 10-08-2012, 17:36
Heeyy uhhhm... Nick, wanneer kom je langs ;)? Hahahahaha

Gwn jezelf zijn is heeeel belangrijk, nooooit jezelf voordoen alsof je alles bent!! Dat is iets waar heel veel meiden op afknappen! En als je verlegen bent en iets nerveus, vinden de meeste ook enkel lief (ik bv wel, en ik weet veel meer meiden ook!)

Laat t gwn over je heen komen en heb het gezellig, doe wat je gevoel je ingeeft en als je een move maakt...let dan op haar reactie hierin, ga niet pushen.. Al het haar te snel gaat laat het dan ff en ga niet verder dan zij wilt. (al denk ik absoluut niet dat je dat van plan was! )

o m f g, ik kreeg zojuist een uitnodiging van opradah om bij der lang te komen hahaha, de zaken gaan beter dan verwacht jongens hahahah

Maar back on topic:
Jup jezelf zijn is heel belangrijk, het is bijvoorbeeld ook juist goed om tegen r in te gaan als je t ergens niet mee eens bent, dat laat zien dat je zelf ook na kan denken & je een goed gevoel voor eigenwaarde hebt.

Al is het wel grappig, want ik heb een redelijk groot ego (ik kijk wel eens in de spiegel bijvoorbeeld en dat ik dan echt denk van 'waauw, you're looking good mate!' hahaha) & omdat ik dat zelfvertrouwen heb straal ik dat ten eerste natuurlijk uit, en ben ik ook niet bang om naar voren te laten komen (met woorden) van wat ik van mezelf vindt. (laat het vaak ook in grapjes enzo naar voren komen)
Het leuke hiervan is wel dat dat niet echt opscheppen is, omdat ik vaak zat gehoord heb van 'wow normaal als iemand zo'n groot ego had zou ik er echt op afknappen, maar bij jou vindt ik dat niet erg'. (True story) Geen idee waarom, maar ik denk dat het iets temaken heeft met dat ik heel direct (recht door zee) ben, en wel een groot ego heb (lees: een heel goed zelfbeeld), maar ik niet uit de hoogte doe en ben. Ik heb zat nerd-vrienden waar ik wel ns een praatje mee maak etc.
  • IP logged

O

Opradah1

#155: 10-08-2012, 18:51
Hahahaha! Jaa toch ^^
Ik zie je wel verschijnen lol xD

Ik ben het helemaal met nick eens,

Wees gwn jezelf en doe wat jij denkt dat goed is, zodat je niet achteraf denkt van... Achhh,, Had ik maar.....
  • IP logged

B

BliepMiep

#156: 10-08-2012, 20:51
Er zijn zoveel berichten bijgekomen!
Heb je nog wat up-to-date info, Nuccah?
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#157: 10-08-2012, 21:34
haha nee, alleen dat ik er niks aan kon doen dat we niet meer konden afspreken, ;)
ze moet morgen op kamp dus maar lekker wachten.
Dat filmpje word denk ik tot na de vakantie verplaatst.
Dan krijg ik het al druk met school enz, dus ook een fijne afleiding.
Ja ik weet dat ik gewoon mezelf moet zijn, dat vinden meisjes het fijnst...
Maar voor mij is mezelf zijn gewoon praten met een meisje over wat zei leuk vind om te doen.
Ik weet al dat wij veel in gemeen hebben, bij ons eerste afspraakje hebben we 2uur lang non stop zitten praten, nog nooit heb ik zo lang met een meisje zitten praten zonder mezelf te vervelen...
De hele tijd lachen enz.
En dan heel aventoe met haar vingers zat ze haar haar uiteinden te draaien.

@Nick ik had al van je eerste berichtje gezien dat je ego heel groot is ;)
het zou vervelend zijn voor degene die dit eigenlijk irritant vind ;p
Gelukig stoor ik me er niet aan, kan er zelf ook wat van denk ik ^^

• IP logged
Live, Laugh, Love <3

S

Sigtør Brann

#158: 11-08-2012, 06:51
@Nick ik had al van je eerste berichtje gezien dat je ego heel groot is ;)
het zou vervelend zijn voor degene die dit eigenlijk irritant vind ;p
Gelukig stoor ik me er niet aan, kan er zelf ook wat van denk ik ^^

Wat bedoel je daarmee?
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#159: 11-08-2012, 08:00
niks...gewoon dat ik al doorhad dat zijn ego wel groot was.
En dat er mensen zijn die zig eraan kunnen irriteren, ik beschuldig niemand hoor ;)
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

B

BliepMiep

#160: 11-08-2012, 11:00
@Nuccah, haha je hebt gelijk daarmee :P Maar balen dat je moet wachten tot na de vakantie :( :(
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#161: 11-08-2012, 11:15
ja i know :s
Maarja het komt wel goed denk ik...
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

O

Opradah1

#162: 11-08-2012, 20:19
Tuurlijk komt dat goed! ;)

Heb een beetke vertrouwen in jezelf :)
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#163: 11-08-2012, 21:09
haha ja heb ik wel maar er kan altijd iets fout gaan  in ''le liefde'' :-[
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

O

Opradah1

#164: 11-08-2012, 21:39
Kan?
Nee... Er gaan altijd dingen fout in de liefde..
Maar het gaat erom of de goedepunten de slechte doen wegvagen :)
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal