Skip to main content

Auteur Topic: Je hebt een vriendin

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Je hebt een vriendin
OP: 08-08-2014, 16:27
Aangezien het echt een zooitje begon te worden in het andere topic heb ik daar een aantal berichten uitgehaald en deze bij elkaar in een nieuw topic ondergebracht.

• IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

• Meester Lid
  • Vrouw - 30 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Je hebt een vriendin
#1: 08-08-2014, 18:20
Oh, dus je wijst me nog niet af ?  8)
Volgens mij heb je een vriendin.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
#2: 09-08-2014, 13:23
Ja, nog wel, maar dit zal niet zo lang meer duren denk ik.

Ik heb mijzelf in haar ogen schandelijk gedragen hier op het forum terwijl ik mij van geen kwaad bewust ben. Ik ben niet van zins om mezelf beperkingen op te laten leggen in wat ik tegen wie zeg op het forum.
Aangezien ook haar vriendinnen van mening zijn dat dit allemaal niet door de beugel kan moet ze daar gewoon haar conclusies uit trekken. Jammer dat ze zoiets zelf niet kan beslissen en ze op het oordeel van anderen af moet gaan.

Het zou anders zijn wanneer ik IRL, telefonisch of life contact zou hebben met andere meisjes maar daar is absoluut geen sprake van en dat weet ze ook donders goed.
Dit is al de tweede keer dat ik in haar ogen buiten mijn boekje ga hier op het forum en ik zit niet te wachten op een 3e keer.

We zouden nog een weekje samen op vakantie gaan maar daar heb ik niet zo veel behoefte meer aan.
Ik ga haar spullen bij elkaar zoeken hier in huis, dan kunnen die na mijn vakantie terug naar haar.

• IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

• Meester Lid
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2013
#3: 10-08-2014, 21:01
wat is schandelijk gedragen je geeft mensen advies !
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
#4: 10-08-2014, 22:00
wat is schandelijk gedragen je geeft mensen advies !

Ik ben te joviaal tegen jou, dat mag niet.

Ik heb hier al eerder problemen mee gehad met een andere bezoeker hier.
  • IP logged

• Oude Bekende
  • Man - 28 jr
  • Aangemeld: apr 2014
#5: 11-08-2014, 17:57
Ja, nog wel, maar dit zal niet zo lang meer duren denk ik.

Ik heb mijzelf in haar ogen schandelijk gedragen hier op het forum terwijl ik mij van geen kwaad bewust ben. Ik ben niet van zins om mezelf beperkingen op te laten leggen in wat ik tegen wie zeg op het forum.
Aangezien ook haar vriendinnen van mening zijn dat dit allemaal niet door de beugel kan moet ze daar gewoon haar conclusies uit trekken. Jammer dat ze zoiets zelf niet kan beslissen en ze op het oordeel van anderen af moet gaan.

Het zou anders zijn wanneer ik IRL, telefonisch of life contact zou hebben met andere meisjes maar daar is absoluut geen sprake van en dat weet ze ook donders goed.
Dit is al de tweede keer dat ik in haar ogen buiten mijn boekje ga hier op het forum en ik zit niet te wachten op een 3e keer.

We zouden nog een weekje samen op vakantie gaan maar daar heb ik niet zo veel behoefte meer aan.
Ik ga haar spullen bij elkaar zoeken hier in huis, dan kunnen die na mijn vakantie terug naar haar.

Wacht even, je vriendin is kwaad op je omdat je hier op Tienerproblemen zit en tieners advies geeft over hun problemen en obstakels? Wat denkt ze dat je op deze site doet, tinderen en chatten ofzo? Belachelijk van d'r.
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
#6: 11-08-2014, 18:12
Niet zozeer vanwege het feit dat ik advies geef, het probleem zit hem in de manier waarop ik mensen soms aanspreek/benader.

Deze is compleet ongepast volgens haar en haar vriendinnen.

Het zal vast een hele goede reden zijn om 3 jaar relatie op het spel te zetten :s

• IP logged

• Meester Lid
  • Vrouw - 29 jr
#7: 11-08-2014, 19:46
ja echt x]
maar ik kan het aan de andere kant wel snappen maar ligt er aan hoe ze erop reageert of zo?
ik bedoel je flirt niet of zo je zegt geen erge dingen, vind ik. je bent niet over de grens gegaan ?
en ik vind zelf dat haar vriendinnen er buiten moeten houden, en dat zij mee gaat met hun mening/conclusies, en het is geen geheim zo te zien ze kan gewoon lezen wat je naar andere schrijft toch ? nja.
  • IP logged

• Meester Lid
    • Tumblr
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2014
#8: 12-08-2014, 01:24
Ik weet zelf niet zoveel van wat er allemaal speelt, maar ik vind het wel wat onaardig om dit zo op het forum te gaan bespreken als zij dit forum blijkbaar ook bekijkt. Dan wordt een verhaal eenzijdig, waar ikzelf niet zo'n fan van ben.

Ik begrijp overigens wel wat ze bedoeld. Ik zal niet zeggen dat het een reden is om de relatie af te sluiten, maar het kwam op mij eerst ook over dat Happy_Man een vrijgezele man van rond de 30 was, onder andere door de reacties naar That Girl. Neem het niet verkeerd op: ik snap ook dat die opmerkingen bedoeld waren als grapjes. Hoe oud bent u/je eigenlijk, Happy_Man? Ik zag in een andere post wat staan over een verslaving van 40 jaar, maar ik kan nergens een leeftijd vinden.

Nogmaals: ik heb geen idee wat er allemaal speelt, maar ik vind niet dat dit zo eenzijdig besproken moet worden op een plaats waar je (ex?)vriendin ook op meeleest. Ik ga zelf ook geen mening vormen over het hele gebeuren, om die reden. Ik vind wel dat het bovenstaande even gezegd moet zijn.
  • IP logged

• Meester Lid
  • Vrouw - 29 jr
#9: 12-08-2014, 12:02
ja je hebt wel gelijk ik ga hier ook niet meer over posten
  • IP logged

O

Opradah1

#10: 13-08-2014, 09:41
Ik sluit mij aan met wat Mariah zegt,
Ik denk dat relatiegebeurtenissen buiten dit forum besproken moeten worden, tenzij er vragen zijn waarmee wij kunnen helpen.. Maar dit komt op mij meer over als het begin van over en weer modder gooien, en dat is niet waar dit forum voor opgericht is.

Wij kunnen hier denk ik geen mening over vormen want dan zal deze inderdaad eenzijdig zijn, want we kennen de tweede kant van t verhaal niet..

Ik ga om deze reden het topic sluiten

Ik wil je wel sterkte wensen hiermee en je vriendin ook, problemen in relaties zijn nooit prettig (ongeacht wie er nou wel of geen schuld zou hebben)
  • IP logged

m
  • Meester Lid
  • Man - 37 jr
  • Aangemeld: dec 2009
#11: 13-08-2014, 23:37
Happyman ik wens jou en je vriendin heel veel sterkte om dit op een goede manier uit te spreken en als dat niet gaat het op een goede manier af te sluiten.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal