Ik weet zelf niet zoveel van wat er allemaal speelt, maar ik vind het wel wat onaardig om dit zo op het forum te gaan bespreken als zij dit forum blijkbaar ook bekijkt. Dan wordt een verhaal eenzijdig, waar ikzelf niet zo'n fan van ben.
Ik begrijp overigens wel wat ze bedoeld. Ik zal niet zeggen dat het een reden is om de relatie af te sluiten, maar het kwam op mij eerst ook over dat Happy_Man een vrijgezele man van rond de 30 was, onder andere door de reacties naar That Girl. Neem het niet verkeerd op: ik snap ook dat die opmerkingen bedoeld waren als grapjes. Hoe oud bent u/je eigenlijk, Happy_Man? Ik zag in een andere post wat staan over een verslaving van 40 jaar, maar ik kan nergens een leeftijd vinden.
Nogmaals: ik heb geen idee wat er allemaal speelt, maar ik vind niet dat dit zo eenzijdig besproken moet worden op een plaats waar je (ex?)vriendin ook op meeleest. Ik ga zelf ook geen mening vormen over het hele gebeuren, om die reden. Ik vind wel dat het bovenstaande even gezegd moet zijn.