Dat antwoord klinkt veelbelovend!
- Ze neemt initiatief om een keer af te spreken
- Ze eindigt met xxx-jes

Ik zie hier niet veel initiatief in, als je er op zo'n moment (zonder hard over te komen) onderuit zou willen zou je dat ook kunnen doen op deze manier. Maaar het kan idd ook gewoon zijn dat ze wil afspreken.
Ik vind dat als de deal nog niet rond is, dat hij er nog niet is. Je kan er wel dichtbij zitten maar ik denk dat dit ook heel anders kan uitpakken.
En xxx is niet veel speciaals nee.
__
Nou ik denk dat populariteit er wel wat mee te maken kan hebben (de meeste mensen zijn veel gesteld op status, al is dat vaak grotendeels onbewust), want 1x afspreken is nog niet heel veel & het zou kunnen dat je haar nog niet helemaal hebt.
Ook moet je oppassen met laten zien dat je haar zo leuk vindt, naar mijn mening.
''Neediness is your biggest enemy,,
Wel zwaar chill van je dat je op r af bent gestapt trouwens!
Piraatjetomaatje, ik durf te wedden dat je een meisje bent ofniet?:p
Ik vind deze situaties altijd wel irritant, omdat als je in RL met een meisje praat dan zie je de reacties enzo, maar nu kan ze ook gewoon niet reageren.
Waarschijnlijk heb ik met deze post weer een paar mensen op de vingers getikt (ik probeer niemand aan te vallen, want ik vind t juist hardstikke goed dat iedereen zo probeert te helpen, maar ik heb gewoon een aantal andere standpunten :p), dus ik beeindig mn post hier even, en als je meer tips & kritiek wil over hoe ik deze situatie aan zou pakken, DM of vraag t hier maar.
Latahh