Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd wat moet ik doen?

• Meester Lid
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: Verliefd wat moet ik doen?
#135: 09-08-2012, 14:04
Ik denk dat je best kan zeggen wt je voor de voelt, ik bedoel, je wilt het sws ooit zeggen en je kent haar al een jaar dus opzich heb je allang genoeg gewacht en het is een kleine kans dat ze je als je langer wacht wel leuk vind. Je verspilt alleen tijd..

@opradah1 is dit beter? ;D
  • IP logged

O

Opradah1

#136: 09-08-2012, 15:15
@braadpan veel beter dankje.

Ja dat is wat ik ook bedoelde, hij kent haar niet pas 2dates dan maar al langer dan dat... Dat hij pas voor de 2e keer een echte officiele date heeft neemt niet weg dat zij hem ook al langer leuk kan vinden, want ze kennen elkaar al een tijd langer dan die 2dates.

Als het nou echt was dat hij haar pas voor de 2x zag en dus pas een paar weken kende.... Maar dat is niet zo, dus ik denk dat Tim gwn naar zijn gevoel moet luisteren en het moet zeggeb op het moment dat hij zich er goed bij voelt,
Of dit nu aankomende date is of over 10jaar bij wijze van spreken.

xxxx
  • IP logged

S

Sigtør Brann

#137: 09-08-2012, 16:25
Het is inderdaad niet zo dat ze elkaar nog bijna niet kennen, ze kennen elkaar al best lang (toch?)

En als hij het gevoel heeft dat het tijdens de date wel goed gaat, kan hij het proberen, maar als hij tijdens de date ziet dat het niks wordt dan kan hij het nog altijd niet vragen.
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: aug 2012
#138: 09-08-2012, 16:36
@ Nick

ik snap wat je bedoelt, ik heb ook nog nooit een relatie gehad en ik had al gezegd zei is de eerste waar ik dat mee wil proberen, met veel meisjes was het voor mij meer kloten, bij geen een had ik het idee ja met haar wil ik wel door.
Over liefde ben ik altijd al wel onzeker geweest, dat is de grootste reden waarom ik vroeger niet een relatie wilde, dat deed voor mij te pijn, ik hield dat ook heel erg verborgen, ik wilde niet dat mensen mijn zwakke punten kon zien, mar pas toen ik op tai-chi ben gegaan rond mijn 17e ben ik verandert en heb ik geleert mijn zwakke punten te gebruiken als wapen in plaats van te verbergen.

Ja ik ben dus ook nog maagd, daar heb ik helemaal zelf voor gekozen, ik heb altijd al de gedachte van ik wil dat mijn eerste keer speciaal is en niet gewoon met een meisje die ik even fix zelf toen ik die andere jonge was dacht ik dat, ik wilde niet zoals al die anderen zijn die zo vroeg mogelijk sex willen hebben, ik heb op veel te jonge leeftijd al dingen gedaan wat je eigenlijk pas op je 12 hoort te doen en daar ben ik niet echt trots op...
Dat ik met niemand sex wilde behalve met ''de ware'' wist bijna de hele school, maar dat komt ervan als je met een meisje op school gaat mixen en het uitmaakt. Het grappige was dat ik daardoor zelf meer aandacht kreeg...

Ik heb een keer toen ik met een vriendin hierover aan het praten was gezegd dat alle erge dingen die ik voor mijn 18e gedaan heb niet zijn gebeurt, en ik probeer het nog steeds zo te houden, als dat meisje mij er ook niet om vraagt of ik al een meisje ofzo heb gehad ga ik er zeker niet over beginnen.

(heb geen zin meer om meer te vertellen, heb dit eff snel geprobeert te schrijven al is het wel lang haha)

• IP logged
Live, Laugh, Love <3

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#139: 09-08-2012, 16:47
oke nu ga ik weer door over het onderwerp ;p

Ja het klopt ik ken haar al langer dan pas 1date.
Ik heb jullie ook bij lange na niet alles verteld.. dat is te veel om te doen.
Ik ben op deze site gekomen omdat ik mijn verhaal gewoon kwijt moest, en omdat de meeste vriendinnen van mij op vakantie gingen, ik mocht ze wel bellen maar ik vond dat niet echt aardig om hen alleen hiervoor te bellen ;)
Dat ik haar nummer heb gevraagt, en een date gehad heb met haar was allemaal voordat ik op deze site kwam, ik ben pas hier op gekomen toen zei terug was van haar vakantie...

misschien is het nu wat duidelijker ;)

en ik wil braadpan en opradah1 even bedanken dat jullie wisten dat ik haar al een stuk langer ken ;)
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

O

Opradah1

#140: 09-08-2012, 17:21
Geen dank daarvoor haha

Wat ik zou doen aks ik jou was;
Even rustig afwachten nu, een nieuwr date plannen zodra ze t minder druk heeft... Gwn een hele gezellige dag van maken, en wanneer jij je er klaar voor voelt en denkt dat het moment daar is... Het tegen haar zeggen, hoe lang of kort dit ook duurt.

Luister gwn naar je eigen gevoel,
Dan zit je sws altijd goed.

xxxx
  • IP logged

N

Nick123

#141: 09-08-2012, 17:29
Geen dank daarvoor haha

Wat ik zou doen aks ik jou was;
Even rustig afwachten nu, een nieuwr date plannen zodra ze t minder druk heeft... Gwn een hele gezellige dag van maken, en wanneer jij je er klaar voor voelt en denkt dat het moment daar is... Het tegen haar zeggen, hoe lang of kort dit ook duurt.

Luister gwn naar je eigen gevoel,
Dan zit je sws altijd goed.

xxxx

I agree totally.

Gevoel boven verstand, teeeeeenzij er hele grote bezwaren zijn die grote gevolgen met zich mee brengen die je liever niet wilt dragen :p (maar das nu niet van toepassing?)

Nog 1 laatste tip: mij lijkt t beter om gewoon eerst met r te kussen. Het haar vertellen gaat sowieso verder vind ik, en dus lijkt t me ook logischer om eerst te kussen, want als dat sowieso niet zou lukken dan is de afgang ook minder groot & als t wel lukt heb je weer een groen licht ;)

Good luck buddy
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#142: 09-08-2012, 17:30
haha ^^ jaa dat was ik ook van plan,
ik weet ook nog niet of ik het haar ga vertellen, maar daar moet ik ook niet mee zitten.
Ik ga de rest van mijn vakantie door met lol maken en het afspreken komt wel.
En haar vertellen of ik haar leuk vind komt dan ook wel als ik dat dan wil vertellen. :)
En anders kijk ik wel of ze bij die film wilt kussen ;)
ik ga niet net als vroeger gewoon zonder na te denken iemand op de mond pakken...
Ik ga het rustig aan doen, en ook zoals nick zegt haar pas kussen als zei het wilt..
en anders een kusje op de wang, dat doet bijna iedereen met vrienden en vriendinnen dusja dat kan geen kwaad ;)

• IP logged
Live, Laugh, Love <3

N

Nick123

#143: 10-08-2012, 14:13
haha ^^ jaa dat was ik ook van plan,
ik weet ook nog niet of ik het haar ga vertellen, maar daar moet ik ook niet mee zitten.
Ik ga de rest van mijn vakantie door met lol maken en het afspreken komt wel.
En haar vertellen of ik haar leuk vind komt dan ook wel als ik dat dan wil vertellen. :)
En anders kijk ik wel of ze bij die film wilt kussen ;)
ik ga niet net als vroeger gewoon zonder na te denken iemand op de mond pakken...
Ik ga het rustig aan doen, en ook zoals nick zegt haar pas kussen als zei het wilt..
en anders een kusje op de wang, dat doet bijna iedereen met vrienden en vriendinnen dusja dat kan geen kwaad ;)

Ja maar ik zou wel steeds verder gaan (sexueel escaleren^^), want anders zit je dadelijk in de FRIENDZONEE. Gewoon als je de kans ziet: pak 'm. En nog beter: maak je eigen kansen;)
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#144: 10-08-2012, 15:41
ja dat snap ik, die friendzone moet ik  echt niet hebben...
Ik zie wel, misschien op een goed moment tijdens die film, moet ik wel even op letten hoe ze zig voelt en hoe ze doet, en dan pak ik mijn kans ;)
Bedankt voor de tip!
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

O

Opradah1

#145: 10-08-2012, 15:43
Ach je kan al beginnen met dichterbij zitten dan bij gwne vrienden... Een arm om haar heen slaan.... Of haar hand pakken,

Dan kan je haar reactie ook bekijken :)
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#146: 10-08-2012, 15:51
haha ja dat moet wel lukken denk ik :)
misschien moet ik even kijken naar een leuke enge film, en hem zelf van te voren zien haha
dan kan ik erop inspelen ;)
Dee ik vroeger heel vaak. :D
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

O

Opradah1

#147: 10-08-2012, 15:56
Kan zeker werken :)

Tenzij zij niet zo into de horror is, ik zou het van haar laten afhangen als ik jou was. Of anders een leuke romantische is ook niet verkeerd ^^
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#148: 10-08-2012, 16:04
haha natuurlijk, ik laat haar ook gewoon kiezen heb een kast vol waar ze allemaal keuze heeft ;)
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

O

Opradah1

#149: 10-08-2012, 16:07
Leuk! :)

t wordt vast en zeker erg gezelligg en topdagje ^^
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal